Yamaha YZ Topic

stunter antti
Liittynyt:
27.1.2011 17:59

ViestiKirjoittanut stunter antti » 9.2.2011 12:56

Kuinka vanhoina ootte ostannu 250cc 4t tai 125cc 2t?? Ku itte oon justiinsa 15 ja crossin meinasin hommata :)
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 9.2.2011 13:22

Jos siinä säädetään leak jetiä niin ei se mitään vääntöä paranna. Lähinnä sillä voi korjata sen jos meno hyytyy kun räväyttää kaasun nollilta auki.
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 9.2.2011 16:54

stunter antti kirjoitti:Kuinka vanhoina ootte ostannu 250cc 4t tai 125cc 2t?? Ku itte oon justiinsa 15 ja crossin meinasin hommata :)

..mulla oli 400cc 2-tahti kun olin justiinsa 15.. ;)
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 9.2.2011 16:56

Muistaakseni vaihdoin 80cc:stä piikkiin 13-vuotiaana (ehkä 12). Tietysti pituutta oli jo silloin.
Nut
Pyörä:
EXC 525 ~06
Paikkakunta:
Lohtajan metropoli
Liittynyt:
26.5.2010 21:33

ViestiKirjoittanut Nut » 9.2.2011 17:32

Aattelin täsä jos ostais keväälle monttupyöräksi yamaha yz 250 -93:en, kannattaako ylipäätään noin vanhaa vehjettä ostaa vai onko täysi pommi? :D

E: huolto historiasta ei vielä tällä erää tietoa, mutta päivittelen myöhemmin kun sitä saan.
Husqvarna, se italian oma Lada.
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 9.2.2011 18:39

voi olla hyvässäkin kunnossa jos on asianmukaisesti huollettu, ja olen nähnyt 2000-luvun pyöriä joista voi käyttää nimitystä "täysi pommi"! , pyydä mukaan joku oikea asiantuntija katsomaan, kyllä laitteen kunnon pystyy melko hyvin arvioimaan jos on koeajomahdollisuus, mutta ÄLÄ OSTA SIKAA SÄKISSÄ!( oma jammu tuli vaihteistovikaisena talliin kun oli ostohetkellä käsi paketissa enkä voinut koeajaa; olisi pitänyt pyytää myyjää ajamaan näytteeksi..)
Viimeksi muokannut mikulov päivämäärä 11.2.2011 14:38, muokattu yhteensä 1 kerran
stunter antti
Liittynyt:
27.1.2011 17:59

ViestiKirjoittanut stunter antti » 10.2.2011 13:08

Anssi_L kirjoitti:Muistaakseni vaihdoin 80cc:stä piikkiin 13-vuotiaana (ehkä 12). Tietysti pituutta oli jo silloin.

no mä oon nyt sen n.165 pitkä ja ei oo oikee viel mitää kokemust 2 tahtisist.... on mul toi yz 50, mut on nii luumu et ei siitä mitää kokemusta tehoista saa....
fzr1000
Liittynyt:
15.3.2010 22:08

ViestiKirjoittanut fzr1000 » 10.2.2011 21:18

Juu ei se kunto ikää katso,meikäläisen vanhemmalla pojalla on nyt -87 piikki yz eikä muuta kuin kovaa ajoa normi huoltojen kanssa..
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 11.2.2011 0:03

Voi olla 2v. vanha ja täysi pommi, meinas viime syksynä hermo revetä kun valkokilpisia piikkejä juoksin kattomassa, paskaa ja vielä paskempaa. Mä en harrastajien pyöriä suoriltä tuomitte, osa on tosi vimpan päälle, toisaalta kisakuskien pyöristä osa on ihan raatoja, mut valkokilpinen piikki katukäytöstä on ainakin 99% todennäkösyydellä silkkaa paskaa täys romuläjä.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
stunter antti
Liittynyt:
27.1.2011 17:59

ViestiKirjoittanut stunter antti » 11.2.2011 12:30

Nii no mä meinasin sellasen yz 85 tai 125 hommaa mut kumpi kannattaa ostaa jos oon 15v, 165 pitkä ja ei oikeestaa mitää kokemust 2 tahtisista?
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 11.2.2011 14:40

125.
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 12.2.2011 0:59

tuollainen olis halvalla jollekkin enemmän pyörää tarvitsevalle!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id13343/
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 12.2.2011 12:53

vastaha sä ostit ton.. ? oliko huono kotarin jälkee :D
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
TheSMS
Pyörä:
WR125R
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
20.5.2008 18:01

ViestiKirjoittanut TheSMS » 13.2.2011 12:49

Kertokaas, onko mitään järkeä ostaa tämmöstä peliä?
Ajatus olis muutoskatsastaa alle 25kW, purkaa atomeihin ja huoltaa läpikotaisesti.
Mutta löytyykö osia mistään, ja/tai tuleeko tajuttoman kalliiksi? :s
Talvi =)
SolidBop
Pyörä:
Suzuki GSR750 -12, Suzuki DR650SE -97, Yamaha YZ250F -03
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
3.12.2005 20:25

ViestiKirjoittanut SolidBop » 13.2.2011 13:51

TheSMS kirjoitti:Kertokaas, onko mitään järkeä ostaa tämmöstä peliä?
Ajatus olis muutoskatsastaa alle 25kW, purkaa atomeihin ja huoltaa läpikotaisesti.
Mutta löytyykö osia mistään, ja/tai tuleeko tajuttoman kalliiksi? :s


Tuohon nyt tuskin on mitään suoraa vastausta että onko järkevä ostos vai ei. Kulutusosia kyseiseen pyörään pitäisi saada ihan suhteellisen hyvin. Tietysti kaikki sylinterit, iskarit ja muut tuommoiset voivat olla kiven takana jos jotuuu ostamaan, niin kuin oman pyöräni kohdalla jouduin tekemään.

Kannattaa kysellä mitä pyörään on tehty / vaihdettu, koska ei ollut oikein mitään kuvausta annettu pyörästä. Muutoskatsastus on varmaan pienin ongelma.
Hyviä varaosia YZ250 -91:
http://www.motot.net/talli/osat/id18636/