josko kirjoitti:tohon teho juttuun: juttelin -02 kesällä radalla yhden äijän kans joka oli ajanut n.10v. 125cc:llä kilpaa. oli tosin lopettanut jokunen vuosi sitten.
se kerto että honda on piikeistä tehottomin. ja sanoi että yamaha tehokkain. se ainakin puhu kokemuksen pohjalta. itte se ajoi yz:lla. oli muuten melko pirteä peli. aki ajo oli kasannu sen ja pistäny konetta ja muuta pyörää vähä uuteen uskoon. pääsin koittamaanki sitä kapistusta ja oli pirun hyvä ajaa..
Ei lukihäiriötä, eikä muitakaan suurempia häiriötä. Itse arvostelisin itseäni seuraavasti:
Ei heikouksia.
Näköjään motot.netissä on monilla yleinen tapa aina perustella yksi oma väite, lukea vastaväite, hermostua vastaväitteestä, vittuilla vastaväittäjälle; "oon vittu oikeassa" "toisin ajattelevat kuin minä, ovat kusipäitä, ja sitä rataa...
Jos oikein paneudutaan sitten tuon yllä olevan tekstisi kielelliseen rakenteeseen, oikein nussitaan sitä pilkkua... Mikäli ei tarkoita, että tekstissä mainitut asiat liityvät suoranaisesti toisiinsa, yleinen käytäntö on erottaa asiat eri kappaleisiin tai edes jotenkin selkeämmin. Kyseisestä tekstistä sain selvästi sen käsitteen, että tämä Hondaa kommentoinut asiantuntija oli muodostanut mielipiteensä Hondan tehottomuudesta vertaamalla omaa laitettua Yamahaansa. Mies puhui kokemuksen pohjalta, sillä hän itse ajaa laitetulla YZ:lla joka on pirteä peli.
Mutta se siitä. Toivon, että ei alennuta tässä topicissa siihen yleiseen toisille vittuiluun, vaan jatketaan rakentavaa keskustelua.
Kuinka ollakaan Hondan kannattajana olen ostanut Hondan myös itselleni. Merkillistä... En myöskään väitä omaa pyörääni parhaaksi. Itseasiassa nostin ensimmäisenä tässä topicissa esille myös Hondan heikkoksia.
Pahoittelen, jos olen loukannut erinnäisiä henkilöitä kirjoituksillani. Vetoan väärinkäsitykseen, sillä loukkaaminen ei ole ollut tavoitteeni. Sivistyneenä herrasmiehenä pyrin kestämään myös itseeni kohdistuvaa kritiikkiä, jopa perusteetonta, paremmin.