prox vai wiseco?prox sais 98e ja wisecon 108e.
juu niin soitin tonne purolle yx päivä ja ne sano et ei sillä oo mitään välijä kummin päin se on...Stube kirjoitti:ok....kura kirjoitti:Stube kirjoitti:niin pitääkö se kirjain olla ylöspäin...
^^ Kyllä mulla ainakin Hondassa oli semmonen N-kirjain siinä renkaassa.
Kirjain tulee ylöspäin.
mulle päti...FactoryKX kirjoitti:Stube kirjoitti:juu niin soitin tonne purolle yx päivä ja ne sano et ei sillä oo mitään välijä kummin päin se on...
Toi ei päde kaikkiin, useimmilla valmistajilla männänrenkaat on "kartioita"... eli sillä on väliä onko se merkki ylös vai alas.
Stube kirjoitti:mulle päti...FactoryKX kirjoitti:Stube kirjoitti:juu niin soitin tonne purolle yx päivä ja ne sano et ei sillä oo mitään välijä kummin päin se on...
Toi ei päde kaikkiin, useimmilla valmistajilla männänrenkaat on "kartioita"... eli sillä on väliä onko se merkki ylös vai alas.
kura kirjoitti:Stube kirjoitti:mulle päti...FactoryKX kirjoitti:Stube kirjoitti:juu niin soitin tonne purolle yx päivä ja ne sano et ei sillä oo mitään välijä kummin päin se on...
kyllä mulle moottoripyöräliikkeessä sanottiin että se pitää olla
ylöspäin, ja vanhassa männässä se kirjain oli myös ylöspäin.
sr racing kirjoitti:Tänään tuli eka werttex:in mäntä mulle. Saa nähä miten halkeaa ja raapii pytyn piloille.