KTM SX 125

Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 2.12.2004 1:19

Joo. En oo edes uskaltanu kysyä uuden kytkimen alapää rungon hintaa.

Meneekä muuten piikkiseen 15 piikkinen eturatas?

Kun sain tuon moponi mukana ihan iskemättömän 15 piikkisen. Ajattelin että jos se ei olekkaan mahtunut? Pitänee kokeilla joskus
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 2.12.2004 1:39

Mulla on se työsylinterin suoja 525:ssa ja 15 eturatas ei sovi jossei sitä palikkaa vähän viilaile...
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 2.12.2004 11:35

Suojaakohan se palikka kuitenkaan hirveesti? Mietihän millanen voima niillä ketjuilla on, kun ne sattuvat pamahtamaan poikki jossain nopeassa kohdassa. Nehän iskee sen pikkuruisen suojan ihan tuhannen paskaksi. Kyllä se varmasti jotain auttaa, mutta omien kokemusten peruseella kun jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu ja kunnolla.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 2.12.2004 11:57

Onhan se hienon näköinen palikka kuitenkin. Samaa väriä kuin mun etujarru, takaratas ja ketjut. Näyttää komeelta.
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 2.12.2004 12:13

Hermanni Hiiri kirjoitti:Onhan se hienon näköinen palikka kuitenkin. Samaa väriä kuin mun etujarru, takaratas ja ketjut. Näyttää komeelta.


Niin onhan se komian värinen jos ei muuta. Paljonkos siitä muuten joutu köyhtymään?
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 2.12.2004 12:35

Olen ehtinyt unohtamaan sen hinnan. Mutta tuolla: http://www.ktm-sommer.de näkyi maksavan 40 euroa ja ei se racingbikellä missään tapauksessa halvempi ole.
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 2.12.2004 18:25

40 € :D

Joo onhan se ihan hieno.... Pysyköön vaan hienona mun puolesta
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
puge
Paikkakunta:
kodisjoki
Liittynyt:
16.11.2004 19:22

ViestiKirjoittanut puge » 8.4.2005 10:54

Oletteko ajaneet tota sx125 tyla rattrayta? Jos olette niin eroaako paljon vakio pyörästä? Mulla on semmonen ja tuntuu että siinä olis ihan helvetisti tehoo (siis piikiksi).
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 8.4.2005 12:05

eihän siin poikkee tehon kannalta vakioon verrattuna ku kansi ja putkisto. Eli ei mitään ihmmellistä odotettavissa!
puge
Paikkakunta:
kodisjoki
Liittynyt:
16.11.2004 19:22

ViestiKirjoittanut puge » 8.4.2005 13:19

Skotti kirjoitti:eihän siin poikkee tehon kannalta vakioon verrattuna ku kansi ja putkisto. Eli ei mitään ihmmellistä odotettavissa!


väärin! siinä on lohkot ja sylinteri 06.vm:sta runko erilainen, takaiskari erilainen ja jotain muuta. turha alkaa väittää vastaa kun sen pyörän mukan tul paperit mitä eroo on vakiol ja tyla rattray:lla!
thor41
Pyörä:
Kylän nopein
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
30.12.2002 16:18

ViestiKirjoittanut thor41 » 8.4.2005 14:04

No jos siinä tuli mukana paperit missä on vakion ja tuon erot, miksi sitten kysyt että eroaako paljon vakiosta?
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 8.4.2005 17:49

btw. se runko ei eroo mitenkää muuten vakio -05:sta kuin että se on maalattu mattamustaks. Ja takajousi on vain titaanin värinen, ei siis oikeaa titaania. Muuten itse iskari on vakio, kuten keulakin. T-kappaleet ei oo samat, ne on koneistettua anodisoitua alumiinia (kuka vaan saa kaupasta). Loput erot lähinnä kosmeettisia (mustat vanteet, teipit, bar pad, käsisuojat, penkki. Ja tota lohko -ja sylinterijuttua en kyllä niele ennen ku näytät mustaa valkosella, en vaan usko että ktm laittais esituotantoa ihan suuren yleisön saatavaks.
puge
Paikkakunta:
kodisjoki
Liittynyt:
16.11.2004 19:22

ViestiKirjoittanut puge » 8.4.2005 18:33

Skotti kirjoitti:btw. se runko ei eroo mitenkää muuten vakio -05:sta kuin että se on maalattu mattamustaks. Ja takajousi on vain titaanin värinen, ei siis oikeaa titaania. Muuten itse iskari on vakio, kuten keulakin. T-kappaleet ei oo samat, ne on koneistettua anodisoitua alumiinia (kuka vaan saa kaupasta). Loput erot lähinnä kosmeettisia (mustat vanteet, teipit, bar pad, käsisuojat, penkki. Ja tota lohko -ja sylinterijuttua en kyllä niele ennen ku näytät mustaa valkosella, en vaan usko että ktm laittais esituotantoa ihan suuren yleisön saatavaks.


Totta puhut iskarin ja rungon osalta, mutta sylinteri ja lohkot on vm06. Voin skannata sen sivun kun pääsen kotiin.
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 6.7.2005 19:41

Onkos orkkismäntä aina saman kokonen uudessa pyörässä? Eli ostan esim. uuden piikin, niin onko mäntä jokaisessa uudessa pyörässä A kokoa (pienin) vai vaihteleeko se koko mikä alunperin sinne työnnetään? Pitäis jonku ajan päästä laittaa uus mäntä mut en ny millään jaksa kattoo mitä kokoo se on, varsinki ku tolla pitäis pystyy ajaa viel melkee 10h. (nyt ois vaan massii ja ne olis hyvä laittaa johonki järkevään ennenku katoaa taas kummasti :D)
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 6.7.2005 22:20

Orkkismännällä ei ole vakiokokoa.
Sylinterin kyljessä pitäisi olla merkintä alkup.koosta A,B,C,D?

Japseissa yleisimpänä lienee B. Omissa pyörissä on aina ollut B alkuperäisenä.
rjfmotorsport.com