the Speed kirjoitti:Pärrääjä kirjoitti:the Speed kirjoitti:Joo ihme hommaa tällänen, että jossain kisakäyttöön suunnitelluissa vehkeessä olisi tuoreöljyvoitelu. En kyllä itse nää mitään järjellistä syytä ostaa tollasta vehjettä valkokilpisenä. Mettään ja crossiradoille noi on tarkotettu.
Miksi joku ostaa ducati 998r kadulle?
Ensinnäkin miksi verrata 2-tahtista 125cc enduroa ja nelitahtista 1000cc katupyörää keskenään? Noihan ovat aivan eri planeetalta.
Ajattele nyt vaikka jotain potentiaalista Ducatin 998r ostajaa. Hän haluaa pyörän, jossa on käytetty parhaita osia (Öhlins, Brembo yms.) ja joka olisi lisäksi nautinnollinen ajettava radan lisäksi myös kadulla.
Ducati 998R mallihan on vain lisäherkuilla ja pienellä lisäpuhdilla varustettu 998. Ei siis mitään, joka tekisi siitä huonon ajaa kadulla.
Miksikö? No ehkäpä siksi että molemmat ovat kisapyöriä. Molemmat ovat tarkoitettu radalle. EXC:tä ei ole suunniteltu kadulla vingutukseen eikä taas tuota ducatia suomen nopeusrajoituksille.
Mistä tiedät sitäpaitsi ducatin olevan nautinnollinen ajaa kadulla. Sen mitä minä olen tuosta(noista pyöristä kuullut niin kadulla aja ei todellakaan ole herkkua.
998r on muuten valmistettu vain 1000kpl ja sekin siksi että super biken säännöt vaativat sen verran valmistettuja pyöriä.
Mutta aivan sama minulle, ei pilata tätä topiccia tällä typerällä tappelulla, jokainen tekee pyörällään mitä tahtoo. Mitä se teitä liikuttaa? Ketään tuskin kiinnostaa "mun mielest ainaski ktm on ihas turha rekisteröidä q se on vaan mettään tarkotettu" viestit.