Tekniset uutuudet, uudet pyörämallit yms.

JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 20.3.2009 20:13

Lisää 2010 esituotanto pyöriä ja täysverisiä tehdas pelejä Japanista linkki@TWMX
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 20.3.2009 21:39

Ruiskut ja kaikkee. Mitähän toi aaltopinta on kummassakin pyörässä tossa etuloksan sisäpuolella ja pohjapanssarissa.
SoHo
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
6.7.2008 11:59

ViestiKirjoittanut SoHo » 20.3.2009 22:20

Jay_|P kirjoitti:Mitähän toi aaltopinta on kummassakin pyörässä tossa etuloksan sisäpuolella ja pohjapanssarissa.


Jonkin sortin vaahtomuovia, estää mutaa tarttumasta lokareihin. Aika usein näkee kuskeilla kypärissä samaa tavaraa.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 7.4.2009 13:56

Fox julkaisi motocross pyöriin suunnitellut iskarinsa.

http://motocross.transworld.net/2009/04/02/fox-racing-shox-podium-rc3-intro/
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 26.4.2009 14:02

2010 KTM 450 EXC

Kuva

Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
SoHo
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
6.7.2008 11:59

ViestiKirjoittanut SoHo » 26.4.2009 14:21

Onkohan alkuperäiset tarrat? Nimittäin aika yllättävää olisi, että ennen ainakin niin rajoitetusti tuotemerkkiään kuolevaisille levitellyt Red Bull antaisi pistää nuo sonnit jokaisen uuden kottaraisen kylkeen. Ehkä ovat huomanneet Monsterin tulon markkinoille rynnimällä oheiskrääsän kanssa on nostanut sen hetkessä Amerikan suurimmaksi energiajuomaksi. Jenkkien pyörissä tuskin tullaan noita tarroja näkemään. Ainakin on siistimmät kuin tämän vuoden Coolbro-pääkalloskeittikovis-tribaalipyörre-tarrat :)

Hullua miten vuosi vuodelta aikaisemmin pukkaavat uutta pyörämallia ulos. Tietysti pyörät paperilla ollu jo valmiita varmasti edeltävän vuoden lopusta, mutta että toimituksetkin on jo aloitettu. Vastahan tämä kausi on saatu käyntiin...
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 29.5.2009 20:22

Evertsin kotarissa näyttää olevan linkut...
Kuva

Edit: http://motocross.transworld.net/2009/05 ... d-linkage/
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 29.5.2009 23:36

2010 Jammusta liikkuu aika hurjaa huhua:
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=83763
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 30.5.2009 13:42

Anssi_L kirjoitti:2010 Jammusta liikkuu aika hurjaa huhua:
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=83763


Tekstin tajusin, mutta tyypit selittää jotain kuvista, itsellä ei ainakaan näy mitään? Vai olisiko editoitu pois?
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 30.5.2009 17:28

No nyt koko sivusto taitaa olla kumossa. Tässä huonompi kuva (patenttihakemuksesta, kun noi aiemmat kuvat olivat CAD-kuvia pyörästä):

http://i267.photobucket.com/albums/ii31 ... 1241807813

Eli neliventtiilikansi, ruisku, kansi käännetty "väärinpäin" eli imu edestä (ilmanputsari bensatankin edessä) pako takaa. Huhu kertoo että nämä toteutuvat jo 2010-mallissa.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 31.5.2009 13:25

http://img38.imageshack.us/img38/783/dsc00381k.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/7528/dsc00379sbx.jpg

Tossa vielä linkit kun oli smotojunkiefoorumillakin.

Oon odottanut et koska noita alkaa tulee kuolevaisten pyöriinkin. Noita käännettyjä kansia siis. Kun on jo niin kauan ollut ratapyörissä noita, ainakin tahtisissa.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
SoHo
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
6.7.2008 11:59

ViestiKirjoittanut SoHo » 31.5.2009 16:50

Osaako joku vähän enemmän asiaan perehtynyt selittää mikä hyöty? Äkkiä ei tuu mieleen muuta ku ettei pakoputkeen tuu samalla tavalla klommoja ja alkukäyrän/iskarin poisotto taitaa olla kaksinverroin vittumaisempaa :D
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 31.5.2009 18:17

SoHo kirjoitti:Osaako joku vähän enemmän asiaan perehtynyt selittää mikä hyöty? Äkkiä ei tuu mieleen muuta ku ettei pakoputkeen tuu samalla tavalla klommoja ja alkukäyrän/iskarin poisotto taitaa olla kaksinverroin vittumaisempaa :D


Eikös toi ilmanotto toimi paremmin tossa? En mä näistä insinöörijutuista tiedä... :D
Tukezi
Liittynyt:
23.6.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tukezi » 31.5.2009 18:43

Kaippa se kannenkääntö tehoihin jonkun verran vaikuttaa. Kun imukanavasta voidaan tehdä täysin suora ilman mitään turhia mutkia. Näin ainakin kuvittelisin. Mutta ei sitä varmaan pelkkien tehojen tavoittelun vuoksi oo käännetty ympäri. Et on siinä varmaan muitakin hyviä puolia. Nyt meni kyllä aika mutuiluks koko viesti :D
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 31.5.2009 20:03

mä ainaki haluun tommosen ku näyttää niin pirun viriältä ku on moottoriki taaksepäin kenos
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"