Yam66 kirjoitti:Mites porukka jos ilmassa joutuu jarrua painamaan. Niin painatteko samalla kytkintäkin vai polkasetteko vaan jarrua ja toivotte ettei sammu?
Kumpi tuntuis varmemmalta vaihtoehdolta?
Yam66 kirjoitti:Mites porukka jos ilmassa joutuu jarrua painamaan. Niin painatteko samalla kytkintäkin vai polkasetteko vaan jarrua ja toivotte ettei sammu?
OA243 kirjoitti:Yam66 kirjoitti:Mites porukka jos ilmassa joutuu jarrua painamaan. Niin painatteko samalla kytkintäkin vai polkasetteko vaan jarrua ja toivotte ettei sammu?
Kumpi tuntuis varmemmalta vaihtoehdolta?
Yam66 kirjoitti:OA243 kirjoitti:Yam66 kirjoitti:Mites porukka jos ilmassa joutuu jarrua painamaan. Niin painatteko samalla kytkintäkin vai polkasetteko vaan jarrua ja toivotte ettei sammu?
Kumpi tuntuis varmemmalta vaihtoehdolta?
Itse en oo kytkintä käyttänyt. Mut mun polkasut onkin ollu sellasia näpäytyksiä vain. Mutta lähinnä mietin että miten isot pojat tekee jos joutuu vaikka venyttäessä kunnolla painamaan jarrua. Tosin vetomiehillehän ei oo mikään ongelma painaa kytkintä. Itse kun vaan en ole tottunut ajamaan sormi kytkimellä ja jos hyppy lähtee pystyssä niin en mä siinä enää kytkintäkään löydä.
vaijeriin vaan öljyä ja jos ei se auta niin sitten löysemmät jouset kytkimeenKxRider kirjoitti:mites ku näis vangois vehkeis on nii jäykkä toi kytkin ettei kehtaa ees unelmoida et yhel sormel jaksais vetää??? kahel sormel liian huono ote tangosta(ilmalennossa ainakin). Pitäs varmaa päivittää tuoreempaan malliin???
KxRider kirjoitti: Ja ihan btw kun ajatellaan fysiikan lakeja niin mihinhän se perustuu että kun ilmassa takarengas pyörii ja kun se jarrulla pysäytetään ni taka pää nousee??? ja sit taas toisinpäin kun lyödään kaasua nii perä laskee?
KxRider kirjoitti:Ja ihan btw kun ajatellaan fysiikan lakeja niin mihinhän se perustuu että kun ilmassa takarengas pyörii ja kun se jarrulla pysäytetään ni taka pää nousee???