KTM EXC 200

Sappu
Pyörä:
Ktm exc 200 -04, exc 250 -14
Liittynyt:
14.4.2009 18:51
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut Sappu » 13.2.2013 23:56

Mmakkee kirjoitti:6mm hylsyllä ylhäältä auki ja sitte luisti ylösalasin ni tippuu lukko ja neula käteen.


No niin vähän uumoilinki, aattelin varmistaa ennenku väännän hajalle sen, tuntuis olevan ihmeen kovassa noinki pien pultti, onhan jengat ihan normipäi?
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 14.2.2013 0:05

Joo on normipäi. Joo voi olla tiukassa jos ikuisuuden ollu kiinni :p
Pöö
Jonski
Pyörä:
FanticMotor
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
8.3.2005 20:30
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut Jonski » 2.3.2013 9:54

Joku jos on myymässä -08 tai uudempaa kakssatasta niin tännepäin voi laittaa viestiä...
samuxd
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.4.2008 19:38
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut samuxd » 14.3.2013 18:46

Mitäköhän nestettä tuonne kytkimeen uskaltaa laittaa? Endurofoorumilla kerrottiin että tavan atf-öljy olisi hyvää sinne. Olin jo jarrunestettä sinne kippaamassa kunnes tajusin että säiliön kannessa lukee mineral oil only. :eek:
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä! Katso ilmoitukset tästä!

http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 14.3.2013 19:15

Joo piikkiseen ja tähän 200 menee "mineral oil only" niinkuin sylkän kannessa lukee. Isoihin mopoihin sitten jarruneste kuten niissäkin kannessa aivan oikein lukee, syystä että niissä on brembon kytkin. Musta tässä ei oo mitään epäselvää vaikka monet väittää niin ;)
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 14.3.2013 21:54

Piikissä oli kaks vuotta ja 400h jarrunestettä eikä mitään ongelmaa.
Pöö
pottu123123
Liittynyt:
27.3.2013 8:04
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut pottu123123 » 27.3.2013 9:41

Moro onko kellään tietoa miksi ktm 200exc 01 syö tulppia mitä kannattaisi tutkia ?
Juupeli6
Pyörä:
Husaberg TE 125 -12 & 250 EXC-F -13
Liittynyt:
29.12.2012 21:38
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut Juupeli6 » 27.3.2013 16:03

Tulpan lämpö, suuttimen koko ja neulan asentoa säädät, näin itsellä ainakin kaikissa pyörissäni olen tulpansyöntiongelmat hoitanut.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut JM82 » 27.3.2013 17:21

Juupeli6 kirjoitti:Tulpan lämpö, suuttimen koko ja neulan asentoa säädät, näin itsellä ainakin kaikissa pyörissäni olen tulpansyöntiongelmat hoitanut.


Lisätään tuohon vielä liian kylmänä käyvä moottori -> pakkaskeleillä jäähdytintä peittoon.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
pottu123123
Liittynyt:
27.3.2013 8:04
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut pottu123123 » 29.3.2013 0:23

minkäs kokonen pitäs olla pää suutin mulla 175 lukee .:O neula on niin alhaalla kuin mahdollista. ja tuntuu et sais liikaa ,alakierroksilla toimii loistavasti ja kun vääntää tupin nurin nii röpötys alkaa miten ilmaruuvi pitäs olla onko jotai vinkkejä ?
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut JM82 » 29.3.2013 0:56

http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTM ... Manual.pdf Tuolta löytyy huoltomanuaali kyseisen pyörän moottorille. Sen loppupuolelta löytyy kaasuttimen säätötaulukko.

Taulukon mukaan sopivat säädöt näille keleille on 48 tyhjäkäyntisuutin, 185 pääsuutin ja NOZF neula toiseksi alimmassa lovessa.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
pottu123123
Liittynyt:
27.3.2013 8:04
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut pottu123123 » 29.3.2013 1:38

mulla ona ylimmässä ja 175 suutin ja röpöttää himona ?? :(
pottu123123
Liittynyt:
27.3.2013 8:04
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut pottu123123 » 8.4.2013 20:25

Tietoiset auttakaa minua millä tarkisan että pakoaukon säädin toimii ja mitä täytyy purkaa että saa näkyviin ja mistä voi johtua että se ei toimi jos näin on ?
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut JM82 » 8.4.2013 21:35

Avaat sylinterin vasemmassa kyljessä olevan kannen. Sen jälkeen laitat moottorin käyntiin ja kaasuttelet. Aukosta pitäisi näkyä, kun pakoaukonsäädin liikkuu. Säädin voi jumittua karstasta, jolloin se pitää purkaa ja puhdistaa osat.

Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Jaze
Pyörä:
KTM 125sx 2009
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
20.7.2005 22:09
Re: KTM EXC 200

ViestiKirjoittanut Jaze » 9.4.2013 11:30

Eihän siellä vaan ole mennyt se pakoaukon säätimen vipu väärään paikkaan männänvaihdon yhteydessä?
Ei riemulla rajaa kun crossilla ajaa!