Mites te olette säätänyt tollasen kaasarin bensanpinnan korkeuden? Huomasin vaan että tota ei tarvinu kuin vähän kallistaa oikealle puolelle kun jo alko tulvinta letkusta tiputtamaan bensaa. Tänään kaivoin siitä kaasarin kokonaan auki, et suoritin ihan kunnollisen puhdistuksen. Siinä vaan koitin puhaltaa bensaletkuun ni koho nousi melkein niin ylös kun tilaa vaan riitti ennen kuin neulaventtiili sulkeutui. Mä nyt jonkun verran sääsin bensan pintaa alemmas, mut ei kyllä havaintoa että onko se vieläkään lähelläkään oikeaa.
Mites muilla käy kylmänä tyhjäkäyntiä. Toi tuppaa hetkeksi jäädä roikottaa tyhjäkäyntiä hirmu korkeelle, sit se lähtee laskemaan ja sammuu kokonaan. Jos sen säätää silleen että sä käy kylmänä tyhjäkäyntiä ni kuumana se huutaa kierroksilla, ihan kuumana sen saa suht nätisti käymään tyhjäkäyntiä. En ole tosin päässyt seos ruuvia oikein kunnolla säätämään kun se on vähän hankalassa paikkaa, voi olla että se seosruuvista korjaantuisi? Vai onko toi 45 suutin sit vaan liian iso? Tai bensan pinnan korkeus väärä?
Onko normaalia että ampuu aika herkästi liekkiä putkesta? Pari kertaa kun antaa kierroksia ni ampuu liekkiä. Taitaa vissiin ajaessakin välillä ampua vaihdetta vaihtaessa, muuten kyllä tuntuis ajossa toimivan aika hyvin. Vaikuttaako tähän bensanpinnan korkeus ja/tai pääsuutin.
Jopas tuli kysymyksiä

mut kiitollinen olisin jos vastauksia saisin, tämä kun ensinmäinen nelari crossi mulla