sklitva kirjoitti:kisakoneella vois olla kaasarejaki purettuna..kannattaa soittaa ja kysyä,itte oon saanu sieltä tosi hyvää palvelua.
mitkä suuttimet ja neula sulla on kiinni?
Onko tehoputkea?
Toimiiko pyörä ajossa normaalisti?
Pro circuit ilmottaa vakiosuuttimiksi 172/48 N3VF neula 2. lovi ilmaruuvi 2 auki
Juuh elikkäs, pikkuhiljaa alkoi olemaan seoksen kohdillaan ja tilasin uuden ryyppynupinkin, niin eiköhän sitten ykkösvaihde ala pomppimaan paikaltaan. Ja eikun taas intoa puhkuen kone auki ja ihmettelemään että mikä hänellä on hätänä.
Noh, ykkösvaihteen kytkentäpalathan sieltä näyttivät olevan pyöristyneet, vastakappale myös. Helpoimmalla ja halvimmalla varmaankin pääsisi jos vain viilaisi kytkentäpalan kunnon negatiiviselle kulmalle, mutta taitaa olla yhtä pitkäaikainen korjaus kuin housuun kuseminen pakkasella. Kunnollisen lopputuloksen takaavat vaihtoehdot taitavat siis olla paikallisella konepajalla asiointi taikka uusien osien ostaminen. Kumpi parempi?
Ja mitähän kaikkea muuta tuohon romuun nyt sitten kannattaa uusia kun on kerran kone auki? Ajotunteja tällä tahdilla kertyy kuitenkin ehkä 10 vuodessa joten hirveästi ei kiinnostaisi investoida. Laakerit kuitenkin suunnilleen pyörivät koloissaan suurempia rahisematta.