ronnnnny kirjoitti:Moro! Mikähä vois olla Yamahassa vikana ku syö tulppia ? Kestää ain n 5-15min ja tulppa hajoaa.
Ja kyseessä siis Yamaha YZ 125 2001
Liian rikas seos tai käytät liian paljon tyhjäkäynnillä sillä tyhjäkäynti paskoo tulpat
ronnnnny kirjoitti:Moro! Mikähä vois olla Yamahassa vikana ku syö tulppia ? Kestää ain n 5-15min ja tulppa hajoaa.
Ja kyseessä siis Yamaha YZ 125 2001
eez1 kirjoitti:mikä mahtaa olla vikana? ostin siis yamaha yz 125 vm -93 toimii muuten hyvin mutta kun on vähän aikaa sillä ajellut se alkaa roiskimaan syylärinestettä ja booaa ja sammuu?
kiitos vastanneille.
wilzun kirjoitti:Sytytys aivan vituillaan?
kas1 kirjoitti:wilzun kirjoitti:Sytytys aivan vituillaan?
Mikä sen olisi pistänyt vituilleen? Näissähän ei sytytystä voi säättää ja jos oikein olen ymmärtänyt, sytytys voisi muuttaa ajoitustaan vain silloin, jos magneeton puolen kampiakselin kiilaura olisi leventynyt ja kiila pääsisi liikumaan.
Mutta epäilän kuitenkin tuota mahdollisuutta... Ja kahdella eri cdi:illä kokeiltu, joka kerta sama juttu..
Nyt pistin KOKOA 260 olevan suuttimen kiinni, ja toimii vähän paremmin. Miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista? =D On kuitenkin kohtuu pieni suutin kiinni...
pmc kirjoitti:kas1 kirjoitti:wilzun kirjoitti:Sytytys aivan vituillaan?
Mikä sen olisi pistänyt vituilleen? Näissähän ei sytytystä voi säättää ja jos oikein olen ymmärtänyt, sytytys voisi muuttaa ajoitustaan vain silloin, jos magneeton puolen kampiakselin kiilaura olisi leventynyt ja kiila pääsisi liikumaan.
Mutta epäilän kuitenkin tuota mahdollisuutta... Ja kahdella eri cdi:illä kokeiltu, joka kerta sama juttu..
Nyt pistin KOKOA 260 olevan suuttimen kiinni, ja toimii vähän paremmin. Miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista? =D On kuitenkin kohtuu pieni suutin kiinni...
Jos pyörässä on tekninen vika, niin ei ne säätämällä korjaannu. Tollasella pääsuuttimella saat takuuvarmasti pyörän leikkaamaan kiinni.
kas1 kirjoitti:Laitoin dt:seen tossa pari päivää sitten yz 125 koneen, mutta heti rupesi ongelmia ilmenemään.
Eli ei pysy tyhjäkäynnillä sitten millään, vaikka kuinka säätäisi tk ruuvia.
Pätkii aivan perkuleesti vähän joka kierros alueella, ei edes ota minkäänlaista teho piikkiä kun pätkii niin paljon. Ihan kuin olis joku rajotin päällä..
Kaasarina siis toimii mikunin tm 35. Pääsuutin kokoa 300 ja tk 22.5.
Ja pa-säädin tosiaan lukittu yläasentoon.. (Jos vaikka mahdollisesti liittyis tähän ongelmaan...)
PKS kirjoitti:kas1 kirjoitti:Laitoin dt:seen tossa pari päivää sitten yz 125 koneen, mutta heti rupesi ongelmia ilmenemään.
Eli ei pysy tyhjäkäynnillä sitten millään, vaikka kuinka säätäisi tk ruuvia.
Pätkii aivan perkuleesti vähän joka kierros alueella, ei edes ota minkäänlaista teho piikkiä kun pätkii niin paljon. Ihan kuin olis joku rajotin päällä..
Kaasarina siis toimii mikunin tm 35. Pääsuutin kokoa 300 ja tk 22.5.
Ja pa-säädin tosiaan lukittu yläasentoon.. (Jos vaikka mahdollisesti liittyis tähän ongelmaan...)
läpät onko ehjät? oletko kattonu sähköliitokset ja johot läpi ettei pääse iskemään runkoon mistään?
wilzun kirjoitti:Mikäs toi spessin pakoputkisto sitten on? Tehtaan oma tehoputki?