No tietty pääsee. Tarkoitinkin mm. sitä, että TM on vakain, linkkujen geometria metsään soveltuvin, jne. Hondan keula ainakin oli ilman shimmilevyjäkin (nii'in) niin jäykkä ettei sillä voinut kivikossa ajaa, suoraan.
TM/KTM: WP:n takaiskari, tuplasyylärit, keulan rakennekin sama kuin isommissa, kunnon stonga (välipuuton/Fatbar), nestekytkin, takomäntä, hienosti viimestelty sylinteri, vanteet ainakin TM:ssä tosi järeät vs. japsien "maltan tinaa" ja navat umpikappaleesta koneistettuja.
KTM:ssä keulan WP, TM:ssä Paioli, pieni valmistusmäärä.
Kestävyydessä vois veikata TM:ää, koska siinä on mm. vaihteiston rattaat samalla hampaalla ja akseleilla kuin piikissä, lohkot yhtä vahvaa tavaraa, samoin mm. kiksin osat.
Toisaalta temmin paisaria ei irti saa ilman väkivaltaa, eikä takaisin.
Piti muuten aiemmin sanoa, että ainoa, jossa on T-kappaleet ja stongan kiinnikkeet koneistettu ja irooitettavat. Unohdin kotarin kiinnikkeet.