Edit: Ei toiminu toikaan pesutaktiikka : ( Moottorinpesuspraylla lähti itse öljyt irti. Kolme kertaa yritin tuolla No-Toililla. Vesi oli parhaimmillaan jopa kiehuvaa, pulverissa en viimesellä kerralla todellakaan säästellyt..mutta, ei vaikutusta.
SMK) kirjoitti:JJ, jotain ihme tököttiä siinä sun putsarissa on kyllä ollut. Ei toi ole normaalia. Jopa belrayn vain-helteisiin-keleihin-tökötti ja valvolinen yhtä karmea (tai pahempi, koska valvoline ei edes jäykisty/kuivu yhtään!) tökötti irtos noin. Voiskohan asiaan vaikuttaa sekin millä putsari on aiemmin pesty? No enivei, suosittelen hakemana lähimmästä liikkeestä uuden n. 15e tarvikeputsarin ja laittamaan notoilit siihen.
TseiTsei kirjoitti:SMK) kirjoitti:JJ, jotain ihme tököttiä siinä sun putsarissa on kyllä ollut. Ei toi ole normaalia. Jopa belrayn vain-helteisiin-keleihin-tökötti ja valvolinen yhtä karmea (tai pahempi, koska valvoline ei edes jäykisty/kuivu yhtään!) tökötti irtos noin. Voiskohan asiaan vaikuttaa sekin millä putsari on aiemmin pesty? No enivei, suosittelen hakemana lähimmästä liikkeestä uuden n. 15e tarvikeputsarin ja laittamaan notoilit siihen.
Orkkis öljyt oli tietysti uutena, sen jälkeen käyttänyt Bel-Rayn sprayliisteriä. Aikaisemmin olen pessyt moottorinpesuspraylla. En sitten tiedä kuuluuko tuon No-Toilin irroittaa KAIKEN öljyn, että putsarista tulee aivan valkoinen. Joka tapauksessa No-Toil käsittelyn jälkeen moottorinpesuspraylla irtosi reilusti sinistä mönjää joka ei meinaa loppua ikinä kun putsaria puristelee.
No-Toililla kyllä muuten siis lähti kaikki hiekka/pöly ja pahimmat öljykerrostumat. En siis ole aivan varma kuinka tarkka pesutulos No-Toililla saavutetaan, mutta öljyinen/sinertävä putsarista kyllä jää.
keijo kumipää kirjoitti:mulla on tollane iha uus suodin kawasaki kxn koteloon... eli toiki tarvii öljytä eiks je? mistä saa halvinta öljyä? sori en nyt jaksais lukee koko topiikkii ku on kiire
Saimon kirjoitti:Notoilista menee vesi läpi, että heilahtaa:
http://www.youtube.com/watch?v=fpzK6Wm_BDs
Sitä muistaakseni mainostetaan veden kestävänä?
Eli jos pyörän lippaa enskareissulla ojaan ja on notoilia putsarissa, niin kone on täynnä vettä.