miika26 kirjoitti:willik kirjoitti:robbani kirjoitti:ite aloin huoltamaan gg:n etupumppuja niin toisesta pumpusta puuttui jousi
Et oo tosissas??!!
Sehän alkaa olee tätä päivää ku toisesta putkesta säädetään vain paluuvaimennus
funktio kirjoitti:miika26 kirjoitti:willik kirjoitti:robbani kirjoitti:ite aloin huoltamaan gg:n etupumppuja niin toisesta pumpusta puuttui jousi
Et oo tosissas??!!
Sehän alkaa olee tätä päivää ku toisesta putkesta säädetään vain paluuvaimennus
eikös vanhoissa gasseissa olekkin juuri näin. se mitä GG vuonna 1998, kawasaki tänään (hymiö tähän).
85 kotareissa oli kyllä jouset molemmissa putkissa tehtaalta lähtiessä..miika26 kirjoitti:funktio kirjoitti:miika26 kirjoitti:willik kirjoitti:robbani kirjoitti:ite aloin huoltamaan gg:n etupumppuja niin toisesta pumpusta puuttui jousi
Et oo tosissas??!!
Sehän alkaa olee tätä päivää ku toisesta putkesta säädetään vain paluuvaimennus
eikös vanhoissa gasseissa olekkin juuri näin. se mitä GG vuonna 1998, kawasaki tänään (hymiö tähän).
sama kokeilu oli aikoinaan -85 piikin kotarissa, faija soitteli edelliselle omistajalle että oliko jääny toinen jousi pois
välzy kirjoitti:luepppas nyt ajatuksella tuo..miika26 kirjoitti:
sama kokeilu oli aikoinaan -85 piikin kotarissa, :
eli ite ainakin sain sellaisen käsityksen että vm -85 125 ktm?
wolvie kirjoitti:itse itselleni vastaten, kyllä täytyy paineistaa.
wolvie kirjoitti:Jos oikein luin korjaamokäsikirjaa, niin tähän malliin ei laitettaisi typpeä.
Keskiviikkona/torstaina vien noi säiliöt huoltoon. Lupasivat paineistaa odotellessa. Samana iltana jouset nippuun ja pyörään kiinni. Sitten pitääkin enään laittaa nastat alle ja taas päästään ajelemaan.