HaRtsa88 kirjoitti:Anssi_L kirjoitti:Oisko tyhjäkäyntisuuttimessa jotain kökköä? Vaikuttaako esim. mitään jos vedät ryypyn päälle?
Joo siis tuo ryyppy päällä se kyllä käy, mutta sen kun pukkaa pois niin pyörä sammuu about heti. Vika siis tuli kesken ajon, eikä mitään säätöjä ole muutettu. Mopolla on ajettu harrastelu ajoa reippaat 50h. Mukavan ahtaasti näyttää tuo kaasari tuossa olevan, pitää huomenna se siitä irroittaa ja kattoo onko likanen sisältä.
No tuo vahvistaisi käsitystä että tyhjäkäyntisuutin voisi olla tukossa. Sen saa irti kaasaria irrottamatta pohjapropun kautta (helpottaa jos löysää kaasarin ilmanputsarikotelosta ja kannesta ja vääntää vähän, joutuu ehkä myös irrottamaan kuumakäynnistusvaijerin (HUOM! se mutteri on muovia ja menee tosi helposti huonoksi, tilalle saa kyllä alumiinisia)):
http://i101.photobucket.com/albums/m57/ ... Medium.jpgKuvassa tietty koko pohja, sellainen muovihärpäke suuttimien ympäriltä ja kohot irti, mutta suuttimet näkyvät. Keskellä pääsuutin, sen yläpuolella (pyörän menosuunnassa etupuolella) tyhjäkäyntisuutin joka aukeaa talttapääruuvarilla(paras olla tosi lyhyt että mahtuu kaasarin alle) ja ylimpänä reikä jossa olisi seosruuvi ("bensaruuvi").
e: Ai niin vielä, vastaavia oireita voisi saada aikaan kuumakäynnistyssysteemin jumittuminen auki, tosin ei se ehkä kovin helpolla saa aikaan niin pahoja oireita että pelit sammuu.