Mikeliini kirjoitti:Elikkäs katoin läpi kaasuvaijerin ja kahvan, eikä luisti jumita missään vaheessa. No kokeilin ajaa ja huomasin että ryyppy päällä ajaessa kierrokset ei jumita enää korkealle, mutta taas vähän pienemmillä kierroksilla röpöttää, ja taas ilman ryyppyä kierrokset jumittuu hieman... Neulan siirsin ylimpään loveen ja tulpan väri oli kahvin rusertava, käy ehkä vähän liian laihalla? Ja pääsuutin toi 290, ei pitäisi olla liian pieni?
Meikäläisellä tekee 250cr tuota samaa. On tullu suuttimien ja neulojen kans roplailtua, ja alakanu tuntumaan että sääjöt on aina liian rikkaalla, jos kierrokset ajon jälkeen laskeutuu heti. Lämpimänä meikäläisen pyörä käy kuitenkin käynnistettäessä erittäin matalaa tyhjäkäyntiä, harvoin pysyy käynnissä mikäli ei kaasuttele ensimmäistä viittä sekunttia. Tuluppa on just oikean värinen perusrälläilyn jälkeen. Jos jää kierrokset junnaamaan ajon jälkeen ylhäälle, niin olen ruukannu vetää vaan ryypyn päälle, kyllä laskee saman tien.
Mutta mullaki ois kysyttävää.
Kaveri laitto tommosen putkirunkosen 250yz:n, vuojelta ~2000. Tuohon pyörään ei olla saatu tyhjäkäyntiä, ei niin millään. Ei ees yritä, ajossa kuitenki pelaa ihan normaalisti eikä röpöttele tai turraa. Missä vika? Pyörässä on keihinin kaasari, ja sitä ryyppynamiskaa on kans yritetty pyöritellä, mutta tuntuu, ettei vaikuttais oikein mihinkään.