Sanokaapa että miten tuon taka-akselin on tarkotus tulla tuolta pois? Pitääkö sitä vaan mutterin irrotuksen jälkeen reilusti naputella oikealta vai miten se on? Kun en oo perillä
MiikkaeS kirjoitti:Ja jos se akseli on laitettu sinne kuivana ni voi hyvinki olla et tarviit lekaa et saat irti sen sieltä.
Husky 55 kirjoitti:SalovaaraMX83 kirjoitti:Patu| kirjoitti:SalovaaraMX83 kirjoitti:Pakoputki vuotaa eli savua tulee sylinterin puolen jousikiinnityksen välistä onko siel rauta tiivisteet tuos mallis vai mitäs siel on?
Itellä sama juttu, kai se on jonkinsortin "tyyppivika" näissä, oma pyörä on vm 97 ja siihen on vaihettu se tiiviste mikä siel kuuluu olla mut silti puskee välistä
mistähän noit pakoputken tiivisteitä sais kun mistään lehdestä tai netistä ei tuppaa löytyä vai pitääkö väsätä itse? Ärsyttävän kuulosta kun äänet tulee edestä ja ei varmaan tee koneellekkaan hyvää?
Käyt ostamassa vaikka Tarjoustalosta tms tiivistemassa tuubin. Otat putken irti ja levität sitä tiiviste massaa siihen putken suun ulkopintaan. Sitte ei pitäs enää vuotaa oon käyttäny kikkaa vaikka putki ei oo vuotanukkaa... varmistukseks
MiikkaeS kirjoitti:Ei välttämättä auta moiset töhnät jos oikeesti on ollu akseli kuivana kiinni helvetin kauan ja silti ajettu Sit pitää vaa ostaa uus akseli jos menee piloille lekasta
juhi88 kirjoitti:terve.osaako kukaan neuvoa et,missä mahtaa olla vika...
tein noin 4h sitten pyörään täydellisen remontin mm.mäntä,kiertokanki ja kaikki laakerit ja stefat.sylinteri ei ole alkuperäinen ja sen merkistä ei ole tietoa.Remontin jälkeen alkoi mennä tulppia, kuumanakin saattaa booata ja menee tulppa.tulppina oon käyttäny ngk:n cr alkuperäisiä tulppia (8¤ kappale)edellinen tulppa kesti noin puoli tuntia.Mut miten suzuki pv:n ngk:tulppa(lämpöarvo 6 kirjaimia en muista)kestää? se on kierteiltään paljon lyhempi kuin ngk:n 9 tulppa....sillä oon ajanut noin 4h eikä mitään ongelmia....et palaako tarpeeksi puhtaasti eli kerääkö karstaa?