Viddu, mä en muistanutkaan kuinka hemmetin hauskaa tää motot.netissä vääntäminen onkaan! Ai että, olin ihan unohtanut koko foorumin joksikin aikaa. Onneks palasin takasin ja sain huomata, että eihän tää paskaluukku ole miksikään muuttunut. Ihan yhtä dorkia jätkiä täynnä edelleen. Tästä tuleekin mun kantapaikka taas!
Katiskahan on hei varsin sohlo kapistus, kyllä sieltä isommatkin murikat läpi putoilee. Putsari tuntuu olevan vaan aikamoinen laitos sitomaan itseensä sontaa. Kai sä vielä puhallat paineilmalla ulkoa sisällepäin?
Nuo twinairin putsarit mitä mulla oli, olivat sellaisia kaksikerroksisia. Oli vähän harvempi kerros ja sitten tiheempi kerros. Kumma kyllä, vaikka niitä putsareita kuinka uitti ja putsasi, ni sieltä ropisemalla ropisi aina hienoa hiekkaa. Ei ne jyväset nyt mitään hiekotussepeliä olleet, mutta sanomalehden päällä ropisi kummasti.
Käytännössähän mulle se on yksi ja hailee, että millasia putsareita käytät. Mutta varoituksen sana tyhmemmällekin kaverille; kokeile jos et usko. Ravistele pestyä putsaria sanomalehden päällä ja ylläty.
Vittu, aim bäk.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!