SMK;-) kirjoitti:Onko sulla Jussi sitten järkee? Meinaan jos "mies" on sitä mieltä, että on järkevää syöttää sokeena niin sankkaan pölypilveen ettei etulokariaan näe?
Jep, nyt taisit taas astua monen crossarin varpaille. Ensinnäkin, eilen taas Kaanaassa oli todella pölyistä, siinä vaiheessa ei ajeta välttämättä sillä suurimmalla riskillä. Eilenkin ajoin täysiä, kun oli edessä tyhjää, kun ajoin kaverin kiinni, otin hieman rauhallisemmin, kunnes olin ohi, sit taas hieman reippaammin. Eli onneksi pysyt poissa crossiradalta, kun et osaa siellä toimiakaan.
SMK;-) kirjoitti:Ja sit kun muistellaan montako nollaerää sulla tuli -04 Kawilla niin kyllä tämmönen tyhmempikin jos ymmärtää missä sun todelliset motiavaatios on. Mä oon vaan tämmönen perusharrastaja, ja kun päätin 143h kohdalla kurkistaa laatikkoon niin virheetöntä oli edelleen...KXF:ssä ei edes lohko kestäny pientä painoo vaihdepolkimella ja tunteja silloin? No, sä Jussi muistat ehkä tarkemmin. Mun tietääkseni kaikkiaan 30.
Joo, tuli niitä nollia Kawalla. Mutta joka paikassa on ollut niin paljon kirjoituksia siitä, kuinka paljon/mitä vikoja Kawassa tuolloin oli, niin ei niitä tarvi eritellä. Mutta vertaus sun 143h ja mun 30h on aika outo, meinaan sulla ei varmasti kulu laite sitä tuossa ajassa, mitä mulla tuossa toisessa. Sulla ei käy varmaan kierroksetkaan ikinä yli 10 000. Tai ainakaan en ole kuullut. Vaikka Kaanaa kuinka onkin "pelkkää luukutusta". Mun motivaatio ajamiseen on aikas suuri, mutta sitten on joitain pikku seikkoja, jotka vaikuttaa siihen, ettei aina voi olla talli täynnä pyöriä ja autossa vielä 1 varaosina!