HooÄr kirjoitti:No joko oletta käyttäny penkissä kattomassa paljonko siinä on niitä tehoja oikeasti?
Ei olla päästy tällä uudella mallilla penkille asti
. Katsotaan syksymmällä kun saamme pyöriä enemmän maahan ja saamme tehtyä muutaman vaihtoehtoisen nokkamallin myöskin kokeiltavaksi
. Ja jos siihen mennessä olisi jo iso pyssykin maissa
Catiskan kommenttiin sen verran, että tässä meidän pyörässä on oikeasti säädettävä ja iskunvaimennettu jousitus! Kuten oli jo edellisessä mallipyörässäkin. Tosin siinä takajousitus oli vain säädettävällä sisäänvaimennuksella. Tässä uudessa mallissa on molemmat säädöt, molemmissa päissä. Samuraista en sano mitään kun en ole sitä päässyt kokeilemaan, mutta veikkaanpa, että ehkä tässä on se syy miksi samu maksaa 1490¤ ja meidän pyörä vähän enemmän?
Koneen tehot ovat ihan riittävät perusharrastajalle. Eivät ole kuitenkaan samaa tasoa oikeiden kisakoneiden kanssa. Jonkun verran olen päässyt tekemään vertailua kaverin Crf250 kanssa. Alaväännössä crf on ohuempi kuin Shine, mutta tehopiikin jälkeen puhutaan eri tehoista crf:n hyväksi. Tosin perusharrastajahan kaipaa juurakkoisille metsäpoluille juuri tuota alavääntöä?
Nuoruudessa ajoin kilpaa enduroa 125-250 2T ja 350 4T pyörillä. Treeni mielessä olen myös ajanut 360-500 2T ja 600 4T pyörillä. Itse tykkään kyllä ajaa kaikilla malleilla. Mutta on ihmisiä, jotka eivät suostu ajamaan pikkukoneisilla vehkeillä ollenkaan vaikka eivät sitä vauhdin takia tarvitsisikaan! Harvoin se todellinen vauhti on kiinni koneen koosta tai tehosta tai tyypistä. Tällä siis tarkoitan enduroa ja jonkun verran crossia. Supermotot erikseen. Tällaisille ihmisille meidän on turha yrittää myydä Shinea. Heille tämä on liian tehoton, kuten on kaikki alle 250 4T ja alle 125 2T pyörät ja lisäksi valmistettu heidän mielestään väärässä maassa.
Kaikki jotka ovat meidän pyörästä kiinnostuneet, voivat ottaa minuun yhteyttä ja niin sovitaan koeajo, jolloin pääsee itse kokeilemaan ja toteamaan pyörän hyvät ja huonot puolet. Veikkaanpa että moni yllättyy positiivisesti
Olen lomalla Pohjois-Suomessa(Oulu, Kemijärvi, Posio, Rovaniemi, jne.) viikolla 27, jonne otan mallipyörän mukaan. Kaikki sielläpäin kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä ajoissa. Voidaan sopia paikkoja, missä pyörää pääsee kokeilemaan.
Terv:Toni I/Pattoni Motors Oy