Kimblexx kirjoitti:Kuinkahan luotettava peli ois tommone 91 rm? Kannattako tonnia tommosesta maksaa? Myyjä sanoo että mäntä vaihdettu 10h sitten? Onkohan paljon rahan menoa tiedossa jos tommosen ostaa?
Minkä kuutioinen pärrä kyseessä?
Kimblexx kirjoitti:Kuinkahan luotettava peli ois tommone 91 rm? Kannattako tonnia tommosesta maksaa? Myyjä sanoo että mäntä vaihdettu 10h sitten? Onkohan paljon rahan menoa tiedossa jos tommosen ostaa?
Kimblexx kirjoitti:Juu 250cc hakusessa. Onhan se varmaa fiksumpaa tosiaan satsata ainaki 500 pyörän hankintahintaan ku sais jo monta vuotta uudemman pelin.
FactoryEdition kirjoitti:Eli kumpi noista paremmin passaa tommoseen patikko ajoo missä mennään vaihtelevasti lujaa ja hiljaa?.
Noin tarkoilla vaatimuksilla on aivan sama minkä merkkisen hommaat!
Linkutonta kotaria en kyllä itse ostais kun en ole ikinä päässyt sinuiksi niiden kanssa, mutta uudemmissahan ei enää sitä ongelmaa ole. Muuten ei kauheita eroja oo muuta ku ehkä se että kotarissa taitaa olla tanko vähän matalammalla (tai penkki korkeemmalla suhteessa tankoon) ja sen takia vähän ahtaampi ja etukenosempi ajoasento. Ei kuitenkaan missään nimessä huono; vain erilainen. Ja jottei ala kuulostamaan ihan vihreät lasit päässä kirjotetulle niin sanotaan että kawa on ehkä hiuksen verran jäykempi kääntymään. Kaikki merkit on tosin nykyään todella lähellä toisiaan. Jos pystyt niin käy kokeilemassa muiden pyöriä!