Muuta keskutelua #2

sklitva
Pyörä:
Honda CR 250 2007
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
6.7.2009 17:01
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut sklitva » 27.11.2014 12:02

8ade8 kirjoitti:HaluaisIn mielelläni kuulla kokemuksia oktaani boostereista crossi käytössä. Voiko käyttää 2-tahtisessa?
Onko merkillä suurta väliä? Ainakin lähimmästä motonetistä löytyisi Stp merkkistä tavaraa ja sitten milko lehmukselta lucas oilin ainetta. Värjäävätkö nuo oktaani boosterit läpinäkyvän tankin?


jos koneessa on detonaatioherkkyyttä,voi boosterilla saada sitä hiukan lievennettyä. paras tietysti olis saada detonaatio seoksilla tai kannen muutoksella pois.Käytännös noista ei ole mitään hyötyä.Kokeilin taannoin ku epäilin jotain koneen ääntä lieväksi detonaatioksi.Ei se normaalisti toimivaa kakstahtia muuta mitenkään.
"Jos asiat oikein huonosti menee,joutuu vittuun koulukotiin tai kadotukseen"

http://www.motot.net/galleria/kuva200614/

http://www.youtube.com/user/MrPilipsi/videos
Hitain
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
TRE
Liittynyt:
29.1.2005 22:08
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut Hitain » 14.1.2015 16:27

Akuutti tarve saada spooriin kenkiin luistoa. Saappaat on jo suutarilla mutta ne ei kerkee tähän hätään.

Eli jotain diy-kötöstyksiä olis hakusessa. Minisukset kokeiltu, ne hajos. Seuraavaksi muovipussit teipattuna jalkaan menos testiin. Muita?
Radal eka radal vika
M-Racer
Liittynyt:
28.9.2008 17:38
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut M-Racer » 14.1.2015 17:05

Tekisin kantapalan eteen pahvista luiskan ja ilmastointi teipillä teippaisin pohjan kokonaan ja sen verran reunan yli että pysyy. Kengät pitäsi olla kyllä lämpimät.
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 14.1.2015 17:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata.
Hsippe
Pyörä:
Husqvarna TE 250, TE310, Suzuki DL 1000 V-Strom
Paikkakunta:
Raseborg
Liittynyt:
21.9.2008 21:54
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut Hsippe » 14.1.2015 17:17

Leikkaat kanisterin kyljestä sopivat muovinpalat ja nitojalla kiinni saappaanpohjaan. Väliin sikaflexiä tms liimamassaa. Etuosa kannattaa laittaa kärkiraudan alle niin saattaa hetken kestääkin.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut JM82 » 24.2.2015 15:43

KTM on huhujen mukaan ostamassa taas yhden moottoripyörävalmistajan: http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripy ... tiset/1845
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Jaze
Pyörä:
KTM 125sx 2009
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
20.7.2005 22:09
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut Jaze » 25.2.2015 16:38

Vai menee Gas Gassilla noin huonosti nykyään.
Alkaa firmoja kadota jo kurapyörämarkkinoiltakin :itku:
Ei riemulla rajaa kun crossilla ajaa!
pavetsuikkeli
Liittynyt:
26.12.2013 16:48
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut pavetsuikkeli » 13.4.2015 18:00

Onko Rk mxu uw ketjut mistään kotosin? 520 jaolla ja mitä ketjuja suosittelette piikkiseen kadulle
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 13.4.2015 20:06

Kysytäänpä täällä kun ei tahtonut osua oikein tonttiinsa. Kun olette ajaneet Nesteen pienkonegasolla (tai jollain muulla vastaavalla) niin onko ollut jotain säätötarvetta (4T tai 2T, ei väliä)?

OffroadPron foorumilta löysin jonkun vanhan juupas-eipäs väittelyn, mut mikä mahtaa olla totuus sitten. :)
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
hp199
Liittynyt:
5.8.2007 17:09
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut hp199 » 14.4.2015 21:24

Pienkonebensassa ei ole lisättyä happea joten kone käy hiukan rikkaammalla.
Wertikal
Liittynyt:
18.12.2012 23:57
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut Wertikal » 15.4.2015 22:38

Toki sen ominaispaino on alhaisempi, joten bensan paine on alhaisempi, joka laihentaa seosta... Taitaa se silti vähän jäädä rikkaalle. Me ajamme nykyään vuoden ympäri vain sillä. Hengitysilma ja palotila on kirkkaan puhtaita. Se ei kestä todella kireiden koneiden puristuksia, se on myös hyvä muistaa. Samoin se, että kylmäkäynnistys on vaikeampaa ja tuppaa Ei saa kastella. Sitä nimittäin ei oikein saa kuivattua kunnolla...
smaikk
Pyörä:
suzuki pv, aprilia mx 125
Liittynyt:
6.1.2014 16:50
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut smaikk » 19.5.2015 16:40

olen ostamassa 125cc crossia ja mietin että mitä hyviä ja huonoja puolia eri merkeissä on niinkuin esim. cr, rm ja kx ja onko näissä joissain jotain vuotta jossa on vaihtunut moottori tehokkaampaan tai tullut parempaa alustaa.
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 19.5.2015 20:18

Aiotko maksaa siitä piikistä tonnin vai seitsemän? Vaikuttaa hieman ehdotuksiin.
smaikk
Pyörä:
suzuki pv, aprilia mx 125
Liittynyt:
6.1.2014 16:50
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut smaikk » 19.5.2015 21:17

tosissaa unohti ihan mainita. tonni ois aikalailla maksimi
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 19.5.2015 22:27

Itse jättäisin tonnin vehkeet ostamatta. 1.5k alkaa saada jo 10v uudempia jotka nekin on kyllä jo 10v vanhoja.
Sseikkailijapasi
Liittynyt:
12.7.2015 17:20
Re: Muuta keskutelua #2

ViestiKirjoittanut Sseikkailijapasi » 21.7.2015 20:17

Sellasta kyselisin että mikähän mahtaisi olla hyvä pikakaasu 125 husseen. On vähän ollut ongelmia käyttää koko vakio kaasukahvan kääntyvyyttä ja saada kaasu pohjaan. Muutenkin mielipiteet kyseisistä välineistä kiinnostaa eli miltä on tuntunut ajaa pikakaasulla että tuleeko ajosta nykivää tms? Eli tarvitsisin kaasukahvaa normaalia pienemmällä kiertyvyydellä eli pikakaasua. Anteeksi jo että viesti saattaa olla vaikeaselkoinen koska sen väsyneenä väsäsin.