2t öljynä motulia, kuskista kiinni kuinka kallista.
Katkis kirjoitti:Pyöränä yz250f -05, eli miten lähtisin tutkimaan kun nopeasti kaasua väännettäessä booaa, kaasusta irroitettaess putkessa paukkuu, nykii tasakaasulla ajettaessa ja tyhjaäkäynti kierrokset vaihtelevat eli välilla kun irtoittaa kaasusta jää kierroksia päälle, välillä taas laslee normaaleihin tyhjäkäynti kierroksiin.
Iso kiitos avuista!
jo kirjoitti:mikä on vakio tyhjäkäynti suutin? Seosruuvin asento pitää olla 1-3 kierrosta auki. Kokeile uudella bensalla, tankki ja kaasari tyhjäksi ja uuttaa sisään. Tuo nykiminen tasakaasulla ainakin viittaisi siihen sekä putkeen ampuminen.
Voisit myös kokeilla neulaa rikkaammalle.
Kuuloostaa kokeilemisen arvoiselta..täsmääkö oireet?Anssi_L kirjoitti:Kaksi kertaa olen kohdannut tilanteen (kerran oma, kerran kaverin) että FCR-kaasarissa neulasuutin (siis se johon pääsuutin ruuvataan) on jotenkin kulahtanut vaikka päällepäin ei näy paljon mitään. Vaihtaminen kuitenkin auttoi.