Nyt vedin sen täysin ulos ja sitten laitoin kytkinkopan kiinni. Ei tunnu toimivan, vaan kanittaa..
Pyörä siis yz125 vm. 99
minicrossaaja kirjoitti:Semmone kysymys että mitä eroo on YZ85sen LW ja LC - malleilla ?
Faber kirjoitti:Tässä taas perustavanlaatuinen kyssäri. Missä asennossa pitää kytkinkruunun keskellä olevan tapin olla kun asentaa kytkinkopan kiinni? Netistä löytyi tuommoinen kuva http://imageshack.us/photo/my-images/835/img00321.jpg/
Nyt vedin sen täysin ulos ja sitten laitoin kytkinkopan kiinni. Ei tunnu toimivan, vaan kanittaa..
Pyörä siis yz125 vm. 99
HGE kirjoitti:Nyt sais halvalla 07-10 katteet ja penkin ( käyttämättömät). Ja HGS paisarin (250cc) , mutta paisarista ei ole tietoa mihin vuosimalliin parhaiten sopii.
Ja miten tämmösest suht vanhast YZ 250 rungosta saisi selville tarkan vuosluvun? On ollu rekisterissäkin jne et rungon numeron avulla sais paperit vissiin? Sillä ei ainakaa netistä vuosluku oo selvinny
Poutiainen kirjoitti:Moro. Oma yamaha käy vissiin vähä rikkaalla. Savuttaa lämpimänäkin jonkinverran ja kylmänä tosi paljon, tulppakin oli ihan öljyinen. Öljyseos 3% ja motul 800. Luulisin siis että kaasarin säädöissä jotain parantamisen varaa? Miten kaasari kuuluis purkaa että voi tarkistaa suuttimien koot ja neulan asennon ja tollaset? Olikos se niin että jos suutin liian iso niin seos on rikas? Sitte tekee sillai että jos lämpimänä laittaa kaasun pohjaa vapaalla ni ekat puol sekkaa tulee puhtaasti ja sit lähtee tulee savua paljon. Hanaa on annettu sillälailla että ei varmasti oo tulpan öljyisyys siitä kiinni.
Ja sit ihan mutu-pers tuntumalta tuntuu siltä ettei ehkä ota ihan täysiä tehoja irti, vois johtuu niist säädöistä tai sit pakoaukonsäätimestä?