Eiköhän nuo ole kaikki siihen 200e pintaan. Suizaman ainakin noita käyttää pinnoituksissa.
tunskamies kirjoitti:Nonii elikkä 125 vm.91 yzetaan tehty nyt koneremppa. Kytkintä en saa irroittamaan millään ilvellä. Mikähän mahtaa olla vikana? Voiko öljyt vaikuttaa asiaan? Rempan jälkeen laitoin uudet mobilin öljyt, ennen sitä kytkin toimi hyvin. Vaihdista polkaisemalla ykkösen sisään se puottaa sen heti vapaalle. Mikä öljy näissä pitäs olla laatikossa?
Ja miten tuo kytkimen säätöruuvi? vaikuttaa yleensäkin kykinmen toimintaan? Eli alla olevan räjäytyskuvan numero 21.
http://216.37.204.206/xtremepowersports ... &A=78&B=16
Pyörä ei ole oma joten en ole kummemmin perehtynyt yz tekniikkaan, pitäisi saada pyörä kuitenkin ajoon nopeesti!
Tarjoon auttajille kaljat tai ihan mitä vaan!!!
tunskamies kirjoitti:Nonii elikkä 125 vm.91 yzetaan tehty nyt koneremppa. Kytkintä en saa irroittamaan millään ilvellä. Mikähän mahtaa olla vikana? Voiko öljyt vaikuttaa asiaan? Rempan jälkeen laitoin uudet mobilin öljyt, ennen sitä kytkin toimi hyvin. Vaihdista polkaisemalla ykkösen sisään se puottaa sen heti vapaalle. Mikä öljy näissä pitäs olla laatikossa?
Ja miten tuo kytkimen säätöruuvi? vaikuttaa yleensäkin kykinmen toimintaan? Eli alla olevan räjäytyskuvan numero 21.
http://216.37.204.206/xtremepowersports ... &A=78&B=16
Pyörä ei ole oma joten en ole kummemmin perehtynyt yz tekniikkaan, pitäisi saada pyörä kuitenkin ajoon nopeesti!
Tarjoon auttajille kaljat tai ihan mitä vaan!!!
tunskamies kirjoitti:Noniin, kytkin rupesi pelaamaan laittamalla vaihteisoöljyä 650ml sijaan 750 ml