Husqvarna wr-keskustelua

afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 17.3.2004 21:39

mulla ON KYLLÄ vakio maski mutta ajan myös PALJON PIMEELLÄ joten vakiomaskin valoteho on mielestäni aivan surkea metsään.
uusia kuvia on tulossa(jossa on maski kiinni) ja uudenmallinen maski jossain vaiheessa.
anteeksiantamatonta joka sana
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 17.3.2004 21:41

ja tämän maskin poissaolon tarkoitus oli sanottu jo aikaisemmin tässä topicissa...
anteeksiantamatonta joka sana
furtzi
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
12.12.2002 23:39

ViestiKirjoittanut furtzi » 18.3.2004 20:48

afam: Ok.. täytyy selailla tätä topicia sitten läpi hiukan. :)
Jees.. tulipas putkesta helvetin hieno, olis kamera niin sais kuvan tosta laitteesta, aijai :) Eli vein putken lasikuulapuhallukseen ja sen jälkeen musta lämpömaali päälle, harmi vaan kun ei saanut mitään pinnoitetta :/
Tämän käyttäjän viestit sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
nasu
Liittynyt:
26.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut nasu » 18.3.2004 22:29

afam kirjoitti:mulla ON KYLLÄ vakio maski mutta ajan myös PALJON PIMEELLÄ joten vakiomaskin valoteho on mielestäni aivan surkea metsään.
uusia kuvia on tulossa(jossa on maski kiinni) ja uudenmallinen maski jossain vaiheessa.


Laita isompi polttimo. 100w ja silleen. Kyllä näkyy! 8)
Lahjattomat harjoittelee, tyhmät lukee ja viisaat eivät tee mitään.
Jonselmi
Liittynyt:
23.2.2004 15:06

ViestiKirjoittanut Jonselmi » 23.3.2004 23:38

kävin tossa hussella muutamat mettätien pätkät pöräyttämässä ja huomasin pientä huoltoa tehdessä että, suutin on 360 ? onko riittävä?
pyörä kulkee todella hyvin ja kaikki pelaa mielestäni ok. :wink:
pärräilen lähinnä metässä ja kärryteillä.
Viimeksi muokannut Jonselmi päivämäärä 24.3.2004 0:20, muokattu yhteensä 1 kerran
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 23.3.2004 23:42

eikös sulla ookkaan hussee???
mulla on kesällä 370 ja talvella 400-410.
anteeksiantamatonta joka sana
Jonselmi
Liittynyt:
23.2.2004 15:06

ViestiKirjoittanut Jonselmi » 24.3.2004 0:17

mitähän mä tossa sekoilin, hussella :eek: tottakai :twisted:

edit: tuossa lisää tarkastellessani huomasin että, takarenkaan laakerissa klappia, osaako joku antaa sitä laakerin numeroa että ei tarvis purkaa ja kävellä laakerikauppaan vaan ajaa ja sitte asentaa. täytyy viel ostaa isompia suuttimiaki tohon :) noh kyllä se tosta.
Leevi
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
24.3.2004 12:57

ViestiKirjoittanut Leevi » 24.3.2004 13:22

Tietääkö kukaan mitkä suuttimet pitäisi olla vm. 90 WR 250 Hussessa?
Entä ilmaruuvi? Tulppa kastuu ja mopo sammuu. Säädöt pitäisi löytää viikonloppun aikana että pääsisi ajelemaan kunnolla. Voisiko joku kertoa miten tuollainen säätöprosessi etenee vaihe vaiheelta. Kiitos. Nimim. Ensisäätöjä
Juzzi
Paikkakunta:
räkämäki
Liittynyt:
13.5.2003 21:19

ViestiKirjoittanut Juzzi » 24.3.2004 14:12

No eikös pääsuutin ole tärkein, sitten seosputki, ilmaseos ruuvi ja sitten tyhjäkäynti..
Joku viisaampi osaa varmaan neuvoa..
pv ja tunska kuskit : http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=6565
Jonselmi
Liittynyt:
23.2.2004 15:06

ViestiKirjoittanut Jonselmi » 24.3.2004 21:55

jippii renkaan laakereita oli suoraan hyllyssä, back to race :retee:
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 26.3.2004 18:17

Hmm. kertokaapas tyhmälle että mitä öljyä otnne hussen askiin pitäisi tunkasta. kun ei ole omistajan käsikirjaa, pitäisi hommata. furtzi puhui että auton automaatti öljyä pitäisi laittaa, mutta haluisin varmistusta. ja määrää, että kuinkas paljon sitä tarttee laittaa.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 26.3.2004 18:23

ite oon käyttäny aina laatikos castrolin mtx:ää tai valvolinen synteettistä 4t öljyä. jos pistät sinne jotain auton öljyjä nii katto että siinä on kytkin-lisäaine. määrää en osaa sanoa mutta varmaa siinä 8dl kieppeillä
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 26.3.2004 18:27

Eli ok, mulla on agipin 10w40 synteettistä pärrän vaihteistoöljyä, niin se käy? hyvä homma, ni ei tarvi mitään uutta öljyä hommata.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Jonselmi
Liittynyt:
23.2.2004 15:06

ViestiKirjoittanut Jonselmi » 26.3.2004 18:27

Itellä on tossa tallissa, esson 10w-40 ööliä ja sitä meinasin askiin laittaa, toimiiko? :eek:
hain uuden putsarin ja takarenkaan laakerit kohta asentelemaan mutta nyt täytyy hetki levätä kun tuli 2h porskutettua kärryteitä, kelkkareittiä ja umpi mettää. hiukka voimat pois, no ei voi mitää jos o narukäsi :twisted:
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 26.3.2004 21:26

joo mä ostin tänään 2-t öljyy, putsari öljyy ja acerbis takavalon ja uudet polvarit sain muutama päivä sitten...
laatikossa käytän agipin GEAR SYNTH API GL 4 75W-90, siis ihan 2-t pyörän vaihdeloota öljyy.(hyvää öljyä, ja ostin sen mp-racingista)
siitä oli juttu offroadprossa ja se todetiin hyväksi, mutta kalliiksi.
anteeksiantamatonta joka sana