PKS kirjoitti:mulla on trelleborgin renkaat menossa jo 3 talvea ja vieläkin pitoa on aivan hyvin eikä yhtään piikkiä puutu, muutama katkennut takarenkaasta, etummainen vielä melkein kuin uusi. näin harrastekäyttöön olleet oikein hyvät ei ole mennyt rahat hukkaan nuissa
oon itasepäinen suomalainen enkä kuuntele teitä meen huomenna testiks ostamaan taakse bilteman enskarenkaan ja mahd viikolopulla testaamaan jo (: näyttää noi kelit jo olevan semmoset että vaihan jo kesärenkaat alle.timpax41 kirjoitti:Jan_ne89 kirjoitti:onko noi bilteman renkaat millasia ? kannattaako edes ostaa.
Mulla kesti tietysti edessä jotenkin,mut takana ei mitään.Kannattaa ostaa kunnon rengas ainakin taakse,jos ei sit tykkää renkaan vaihdoista
Jan_ne89 kirjoitti:oon itasepäinen suomalainen enkä kuuntele teitä meen huomenna testiks ostamaan taakse bilteman enskarenkaan ja mahd viikolopulla testaamaan jo (: näyttää noi kelit jo olevan semmoset että vaihan jo kesärenkaat alle.timpax41 kirjoitti:Jan_ne89 kirjoitti:onko noi bilteman renkaat millasia ? kannattaako edes ostaa.
Mulla kesti tietysti edessä jotenkin,mut takana ei mitään.Kannattaa ostaa kunnon rengas ainakin taakse,jos ei sit tykkää renkaan vaihdoista
Eetu16 kirjoitti:Mikäs koko eturenkaaks olis hyvä, kun nykynen näyttää niin ohuelta? Pyörä on honda crm, ja tilaa tuntus olevan leveemmällekkin.
Jan_ne89 kirjoitti:oon itasepäinen suomalainen enkä kuuntele teitä meen huomenna testiks ostamaan taakse bilteman enskarenkaan ja mahd viikolopulla testaamaan jo (: näyttää noi kelit jo olevan semmoset että vaihan jo kesärenkaat alle.timpax41 kirjoitti:Jan_ne89 kirjoitti:onko noi bilteman renkaat millasia ? kannattaako edes ostaa.
akaan rata rossirata kuulemma alkaa oleen jo siinä kunnossa että piikkejä ei tarvi. ja toi ylöjärven rossihalli on tossa vieressä, sinne pääsee kans ajamaan sitte._Jake_ kirjoitti:Jan_ne89 kirjoitti:oon itasepäinen suomalainen enkä kuuntele teitä meen huomenna testiks ostamaan taakse bilteman enskarenkaan ja mahd viikolopulla testaamaan jo (: näyttää noi kelit jo olevan semmoset että vaihan jo kesärenkaat alle.timpax41 kirjoitti:Jan_ne89 kirjoitti:onko noi bilteman renkaat millasia ? kannattaako edes ostaa.
Missäs on semmoset kelit jo että pääsee ajamaan enskaa kesäkummeilla?