KTM 250 EXC 2t/4t

Jan_ne89
Pyörä:
kx250F -13
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.8.2004 23:54

ViestiKirjoittanut Jan_ne89 » 5.3.2011 13:01

reppu_1_ kirjoitti:mulla on semmonen ongelma että ku välis lähtee kiidytteleen niin 7tonnin kohalla rupee yhtäkkiä niiku pätkiin sillai niin kuin sytytys loppuis ja ku on lähempänä 9 tonnia niin meno jatkuu ihan normaalisti sama paikallaan kierrättelyssä oon koittanu kaikkee mitä päähän joulahtaa...... :paha: vaikka tää asia ei nyt ihan liity tähän mutta aattelin et tää olis jotain tietäjiä :)
ku kerta paikallaanki tekee tota ni viittais kyllä sähköhäikkään, kaasarin säädöt tuskin tommosta tekee. Ookko ny ihan ensi tulppaa vaihtanu ? yz tekis just noin ja syy oli väärä tulppa. Jos ei auta ni katkase tulpanjohdosta pieni pätkä ja koita uudestaan.
MTS80
Liittynyt:
13.11.2009 21:22

ViestiKirjoittanut MTS80 » 5.3.2011 16:03

enskapena kirjoitti:Joo, ja leikkaa varmasti kiinni, ne on kuristetun mallin suutin koot. 175/45 talvella ja kesäks 170-172/ 40-42 ilmaruuvi 1,5 auki ja neula keskiloveen.

Nyt alkaa kuulostaa paremmalle...Kiitos!!
Derbimies^
Pyörä:
Yamaha Wr 400f
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.3.2009 2:28

ViestiKirjoittanut Derbimies^ » 14.3.2011 21:35

Olen harkkinut kilvissä olevaa smotoa kadulle ja yksi vaihtoehto olisi tuo kotarin 250cc 4tahti. Olisiko teillä antaa vähän kommenttia pyörästä? Onko liian laiska tuollaiseen kyläralliin, miten ottaa huippuja jos joutuu motaria poraamaan, onko kiva temppuilla että keveneekö se keula helposti ym?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 14.3.2011 21:42

Temppuilemiseen varmasti oiva peli ja keula kyllä nousee. Aika monet tosin kadulle haluu isompaa, 450 kuutioista vähintään mut kyllähän toikin hauska vehje on. Motaripelejä mitkään näistä enduroista/smotoista ei kyllä ole mutta kyllähän ne sen 120 kulkee tarvittaessa.
Legacy__
Pyörä:
250 exc -12
Paikkakunta:
Kuhmoinen
Liittynyt:
2.10.2008 20:26

ViestiKirjoittanut Legacy__ » 14.3.2011 23:06

No ikinä en kyllä kakspuokkia nelaria kadulle ostas. Johan siitä tulee melkeen kevaripojat ohi. :D
Ja tiheemmät huoltovälit vrt. isompiin ja ei varmasti mikään nautinto motaria ajaa. Jos pelkästään kadulle ostamassa, niin kyl kannattaa ruveta siitä 400cc:stä ylöspäin kattoo. Ja kadulle, miksi siis tällä alueella? ;) Nojoo ei tietysti muilla alueilla oo tämmöstä topikkia, mutmut...
http://www.motot.net/talli/osat/id40984/ KTM osasia!!!
Jan_ne89
Pyörä:
kx250F -13
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.8.2004 23:54
.

ViestiKirjoittanut Jan_ne89 » 17.3.2011 23:33

millasilla alustasäädöillä ootte rossi radalla ajanut exc:llä ? Saisi vähän suuntaa antavia säätöjä, kun tulee itellä radalla ajettua melko harvaan niin on vaikea lähteä etsimään sopivia säätöjä, mutta haluan tuon nyt radalle säätää koska kadulla voi nyt ajaa niillä samoilla sitten. Ja pyörä on 250exc 2t vm08
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12
ktm

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 22.3.2011 15:57

mistähän tota ktm 250 exc 4 t -02 kaasaria saa säädettyä tyhjäkäyntiä ? kun en ole löytänyt mitään ruuvia sille :D
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 22.3.2011 23:58

Siinä se on kyljessä ellei joku oo heittäny mäkeen ja vetäny jotain lukkoruuvia tilalle.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12
ktm

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 23.3.2011 21:22

kuinka pitkälle pääse 250 - 300cc 2-t perushuollolla eli öljynvaihtoo, suodatin putsaus/öljyyminen, säädöt. ennenkui joutuu tekee jotain isompaa koneelle ? sitten paljonko ne vie löpöö suunnilleen 100km jos ajaa sillain perus tyylillä ? :D
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 23.3.2011 22:00

Jos harrastepelinä on niin 100h männällä ajelee ainakin, alakertaremppaa sit kolmannella männänvaihtokerralla eli 300h paikkeilla. Kai nää jotai 15l satkulla vie, paha sanoo ku riippuu ihan helvetisti siitä missä/miten ajaa.
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 23.3.2011 22:28

JL- kirjoitti:Jos harrastepelinä on niin 100h männällä ajelee ainakin, alakertaremppaa sit kolmannella männänvaihtokerralla eli 300h paikkeilla. Kai nää jotai 15l satkulla vie, paha sanoo ku riippuu ihan helvetisti siitä missä/miten ajaa.

ookke, siis mäntä kestää noin 100h ? ihan tiellä vain en metsässä.
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 23.3.2011 22:38

Kestää se paljon enemmänkin mutta siinä 100h kohdalla itse vaihtaisin.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 23.3.2011 23:26

Ne männät on näihin kurapyöriin niin halpoja ja se hajoominen voi tulal niin kalliiks, että on silkkaa typeryyttä ajaa enää sen jälkeen kun kiiltoa ilmaantuu. Etenkin jos kadulla vetää, se kiilto = voitelukalvo lähes häviää ja riski tosi suuri, kannonkierrossa ei sentään tarvii heti lopettaa ajamista kun alavääntö hävii, mut ennen seuraavaa reissua olis syytä vaihtaa siinäkin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12
ktm exc 250 racing 4-tahti

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 24.3.2011 23:31

mistähän sais toho ktm exc 250 racing 4 - tahti -02 nii männän ?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 24.3.2011 23:35

Mistä tahansa ktm-jälleenmyyjältä. Nettikauppoja on myös monia. Esimerkiksi Motokeidas.