Google kirjoitti:2005 YAMAHA YZ250 JETTING
Main jet: 178
Pilot jet: 50
Power jet: 50
Needle: N3EW (N3EJ stock)
Clip position: 4th from top
Air screw: 1-1/2 turns out (2 stock)
Notes: The trick to getting the 2005 YZ250 jetting to run well is to swap the stock N3EJ for an N3EW.
Komulainen kirjoitti:Terve!
Osaiskohan joku kertoa, että mistä lähteä etsimään vikaan kun kakspuokki ei kierrä loppuun asti, vaan lurraa tyhmästi.
ripekosk kirjoitti:Komulainen kirjoitti:Terve!
Osaiskohan joku kertoa, että mistä lähteä etsimään vikaan kun kakspuokki ei kierrä loppuun asti, vaan lurraa tyhmästi.
Ostin tuossa uuden pyörän, 2009 Yamaha YZ250. Nyt kun sillä on ajellut, niin oon hokannut ettei tuo ylärekisterissä tahdo mennä oikeen mihinkään. Alavääntöä on kivasti. Samanlainen olo tulee mitä tuossa lainauksessa. Mäntä tuoreen näköinen, vakio putki paikallaan, tulppa BR8eg, pääsuutin vakio 180. Tulppa uusittu, toisella putkella koitettu ja 182 pääsuuttimella. Ei erikoisempaa vaikutusta. Sytytysennakko katsottu että viivat on kohdillaan. Ilmanputsari uusi.
Itsellä tulee mieleen pakoaukon säädin. Avasin mekanismin ja läpät liikkuivat sen pari senttiä kevyesti. Luin jostain, että mekanismi on kaksi vaiheinen, ns.kevyt osio ja sitten raskaampi osio. Tietääkö joku tuon toiminnan tarkemmin ja miten testata toiminta? Löytyiskö muita ehdotuksia viasta?
ripekosk kirjoitti:ripekosk kirjoitti:Komulainen kirjoitti:Terve!
Osaiskohan joku kertoa, että mistä lähteä etsimään vikaan kun kakspuokki ei kierrä loppuun asti, vaan lurraa tyhmästi.
Ostin tuossa uuden pyörän, 2009 Yamaha YZ250. Nyt kun sillä on ajellut, niin oon hokannut ettei tuo ylärekisterissä tahdo mennä oikeen mihinkään. Alavääntöä on kivasti. Samanlainen olo tulee mitä tuossa lainauksessa. Mäntä tuoreen näköinen, vakio putki paikallaan, tulppa BR8eg, pääsuutin vakio 180. Tulppa uusittu, toisella putkella koitettu ja 182 pääsuuttimella. Ei erikoisempaa vaikutusta. Sytytysennakko katsottu että viivat on kohdillaan. Ilmanputsari uusi.
Itsellä tulee mieleen pakoaukon säädin. Avasin mekanismin ja läpät liikkuivat sen pari senttiä kevyesti. Luin jostain, että mekanismi on kaksi vaiheinen, ns.kevyt osio ja sitten raskaampi osio. Tietääkö joku tuon toiminnan tarkemmin ja miten testata toiminta? Löytyiskö muita ehdotuksia viasta?
Koitin avata säädin mekanismin kopan ja kaasuttelin tyhjäkäynnillä ja ei se mekanismi liikkunut yhtään, että taitaa keskipakoiskytkimessä olla jotain häikkää.
mikko222 kirjoitti:Millaisia välityksiä porukka pitää piikkisessä yyzetassa?