SMK;-) kirjoitti:Nii'in, se on vähän kuin eri merkkiset pyörän supermotovanteiden sovitus paikalleen? Onko millanen viritys? Ei noi ainakaan TM:n vanteet, eikä navat ole.
Mun tietääkseni tuon ikäsissä pitäis jo käyttää etuvastuksellista tulppaa, et saatto tulla kalliiks säästää muutama euro tulpan hankintahinnassa.
Paappis kirjoitti:Ei edes kuuluis tänne, MUTTA! Oma kotari tällä hetkellä kuluttaa semmoset 7,5l satkulla. Koko ajan kadulla kun on sormi rikki. Ja mulla on nyt siis pitkät välit ettei tarvii huutaa koko aikaa. Pelkästään kadulle en ainakaan ite suosittele ellei sillä muutakin tee.
JhO kirjoitti:Paappis kirjoitti:Ei edes kuuluis tänne, MUTTA! Oma kotari tällä hetkellä kuluttaa semmoset 7,5l satkulla. Koko ajan kadulla kun on sormi rikki. Ja mulla on nyt siis pitkät välit ettei tarvii huutaa koko aikaa. Pelkästään kadulle en ainakaan ite suosittele ellei sillä muutakin tee.
en mä sitä katuajoon ostakkaa mut tulee kumminkin matka ajookin sen verran että ei tarvis ihan kauheesti kuluttaa
Joo kyllä toi söi ihan pirusti, koko ajan saa olla tankillaW1nters kirjoitti:JhO kirjoitti:Paappis kirjoitti:Ei edes kuuluis tänne, MUTTA! Oma kotari tällä hetkellä kuluttaa semmoset 7,5l satkulla. Koko ajan kadulla kun on sormi rikki. Ja mulla on nyt siis pitkät välit ettei tarvii huutaa koko aikaa. Pelkästään kadulle en ainakaan ite suosittele ellei sillä muutakin tee.
en mä sitä katuajoon ostakkaa mut tulee kumminkin matka ajookin sen verran että ei tarvis ihan kauheesti kuluttaa
Temmit ei yleensä oo mitään matkapyöriä kuten hyvin tiedät, mutt kyll niillä voi sellasta ~30km ajoo yhteenputkeen vetää kunhan kiihdyttelee välillä eikä tasakaasua kokoajan.
Ainakin kun mä vedin jotain 30km lenkkiä niin oli tankista menny joku ~1,5 - 2,0l.
Mun -94:ssa on Dellorton 38mm en sitt tiedä mitä uudemmmat Keihinin 38 PWK:lla vetää.
Luulisin kumminkin ettei ne olisi paljoo taloudellisempia.
Vebe kirjoitti:Kävi kerran tampereella ja tuli takas ni piti jo käydä tankilla iha sitä varten että riittää si varmana ainaki seuraavaan paikkaan. Mulla oma temmi söi tulppi loppupäässä kokoaja. yks ajokerta = yks tulppa:D vähä napsu sillo. en saanu ees suuttimia vaihtamalla kuntoon. en tiä si.. mut kyllä pisti vituttamaan. ja muuteski meni joku 1000 euroo remppoihin talven aikana.