renze kirjoitti:Parashan on varmaan tuo H1R mutta kannattaako sitä ostaa jos esim pärjäisin hiukan edullisemmalla vaihtoehdolla. Kun ei tuo pyörä hirveen kovalle kuritukselle oo joutunu mun harraste enskan kiemuroissa. Noi kaikki varmasti on tosi hyviä öljyjä eikö?
Oon tähän asti ajanu 2,5-3% seoksella ajopaikasta ja säästä riippuen ja käyttänyt Castrolin power1 racingiä joka on tuon R2:sen vastaava tuote ulkomailla. Mutta nyt kun öljy on loppumassa ja oon tilaamassa lisää niin mietin et vaihtelu vois virkistää. Viisastuis samalla hiukan et mikä on oikeasti hyvää öljyä. Eli uudestaan, mitä noista edellisessä viestissäni mainitsemista tuotteista suosittelette?
Kaikki ne on hyviä mitä mainitsit. Kysyit vaan että mitä suosittelette näistä vaihtoehdoista, ja totta kai sitä parasta suositellaan jos ei puhuta mitään minkä hintaluokan öljyä sen pitäis olla.
Ite oon ajellut Motorexin Cross Powerilla, Teboilin 2t Bikellä, Silkolenen Comp2 Pro:lla, Castrol R2:lla ja tällä hetkellä menossa Repsolin Competicionia. Kaikki hyviä öljyjä ja samoilla prosenteilla olen ajanut. Cross Power ja Comp2 Pro ovat räkineet putken päästä eniten hitaassa enskailussa. Teboilin tuote vastaavasti vähiten. Tästä voisi päätellä vaikka sen, että "racing" öljyt on tehty niin vaativiin olosuhteisiin, että tavallisella sunnuntaienskailijan vauhdilla ja kyseisillä kaasarin säädöillä kaikki öljy ei pala ja osa tulee sitten pois putkesta. Syitä nyt on varmasti monia muitakin tuohon räkimiseen... mutta tämä tästä.