hp199 kirjoitti:Ehkä kannattaisi miettiä miten saataisiin vakavien ja kalliitten tapaturmien määrä lajissa pienenemään.
Noita isoja mällejä kun tuntuu nyt tapahtuvan ihan yhtenään. Eikä omaisten tuskaa osassa mällejä voi edes korvata millään rahamäärällä.
Pieni vakuuttajien joukko kun korvaa isoa joukkoa halvaantuneita, niin ei ihme että vakuutusmaksuissa puhutaan tuhansista.
JayDaddy kirjoitti:OA243 kirjoitti:Niin no yhtiön tavoitehan on tuottaa voittoa, jos jossain tehdään sitä voittoa niin ei sitä silti varmaan kannata kurapyörävakuutuksissa hävitä. Mä en kyllä tätä haloota ymmärrä kun muitakin vakuutusyhtiöitä on.
No, haloo ja haloo. Muistat varmaan ajan kun nuo maksoivat 150€ eikä ollut yhtiöllä niin väliä? Eipä saa enää mistään siihen hintaan, ja koska liikennevakuutuslaki antaa mahdollisuuksia yhtiöille noinkin tarkkaan jaotteluun (eli motocross omaan kategoriaan) niin ei kai se nyt sitten mikään ihme olisi jos muut firmat seuraisivat perässä tietyllä aikajänteellä. Kuten sanoit, business, eli jos kaikki kurapyöräilijät siirtyy jonnekin firmaan halvan vakuutuksen perässä ja ko. segmentti tuottaa turskaa jatkuvalla syötöllä niin kuinka kauan sielläkään tuota hyväntekeväisyyttä harrastetaan?
E: Toki maksavien asiakkaiden määrä vaikuttaa myös hintaan, mutta toisaalta taas että mitä enemmän maksavia niin sitä enemmän korvattavaa. Suunta on joka tapauksessa ylöspäin, ja ilman mitään faktoja tuo on aika mutuilua missä kohtaa ollaan ns. oikealla alueella. IF on laskenut käypäseksi hinnaksi tuon rapiat 5000€.
Hitain kirjoitti:Whaat? Mistäs ton repäsit? Jotain lähdettä?