JL- kirjoitti:Mistä tahansa ktm-jälleenmyyjältä. Nettikauppoja on myös monia. Esimerkiksi Motokeidas.
aivan Kiitos paljon.
väärä tulppa voi pelkästään tehdä tuon pätkimisen. Mutta ootko kattonu tulpan väriä pienen ajon jälkeen ? Jos tumma ja märkä ni molemmat suuttimet luultavasti liian isot eli tyhjäkäynti ja pääsuutin pienemmäksi.P1ikk1 kirjoitti:Tuli tollasee 250 GS:ää (vm 90+ ) vaihettuu mäntä ja nyt ois kysymys tuosta kaasarista, että miten se oikeen säädetään? Kun alkaa pätkimään yläkierroksilla, eikä pysy tyhjäkäynnillä käynnissä juuri ollenkaan eli uskon,että käy vähän liian rikkaalla. Kaasari on vanha, mutta pitäisi olla oletusarvoissa joten hienosäätöapua jos saisi . Tulppa on uusi, mutta se ei välttämättä ole oikea. Voiko johtua myös siitä ?
Pikaisia vastauksia, kiitos
SMK) kirjoitti:Tai sit jäässä.
Ripa-rapa, aika lailla sama aika siihen menee missä vaan, eli wink wink allekirjotus.... paikka missä tuntivelotus on 48e on aika paljon huokeempi kun paikak jossa 68e... paras tapa säästää on pestä pyörä kunnolla ennen männän vaihtoon vientiä, ettei mene aikaa siihen kun paskan, kuran ja hiekan keskeltä ensin putsaa mopon siihen kuntoon että voi ajatellakaan repivänsä pytyn irti....
Jan_ne89 kirjoitti:väärä tulppa voi pelkästään tehdä tuon pätkimisen. Mutta ootko kattonu tulpan väriä pienen ajon jälkeen ? Jos tumma ja märkä ni molemmat suuttimet luultavasti liian isot eli tyhjäkäynti ja pääsuutin pienemmäksi.P1ikk1 kirjoitti:Tuli tollasee 250 GS:ää (vm 90+ ) vaihettuu mäntä ja nyt ois kysymys tuosta kaasarista, että miten se oikeen säädetään? Kun alkaa pätkimään yläkierroksilla, eikä pysy tyhjäkäynnillä käynnissä juuri ollenkaan eli uskon,että käy vähän liian rikkaalla. Kaasari on vanha, mutta pitäisi olla oletusarvoissa joten hienosäätöapua jos saisi . Tulppa on uusi, mutta se ei välttämättä ole oikea. Voiko johtua myös siitä ?
Pikaisia vastauksia, kiitos
JMH kirjoitti:Sori tupla postit mutta laitan tän tänne kun näyttää olevan toi 250sx topikki aika kuollut.
Eli siis jos käsitin oikein tosta ohjekirjasta niin noita pakoaukon säätimen jousia on vihree, keltanen ja punanen. Ja toi mun jousen väri on kokonaan musta mut sit siin on joku valkonen läikkä? Ota nyt sit siitä selvää minkä värinen se sitten oikeesti on Onko noissa jousissa paljonki eroa jäykkyydessä vai missä sitä eroa on?
Kätkäläinen kirjoitti:Ettet tarkoittas sitä isompaa jousta jonka sisällä se "varsinainen" jousi on? Sehän on sellainen aika pieni jousi mistä on noi eri väriset vaihtoehdot. Vihree niistä on jäykin, keltainen välimalli ja punainen löysin. Punaisella on pyörän käytös on rajuin ja vihreällä hillityin. Ja kyllä sillä on selkeä vaikutus pyörän käytökseen millainen jousi on sisässä.
h0m3r kirjoitti:Onko kukaan säädellyt pyörästään pakoaukonsäätimen kannessa olevaa oranssia ruuvia? Saadaanko tällä vielä muutettua moottorin luonnetta jousen vaihdon lisäksi?