KTM 250 EXC 2t/4t

ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 25.3.2011 8:00

JL- kirjoitti:Mistä tahansa ktm-jälleenmyyjältä. Nettikauppoja on myös monia. Esimerkiksi Motokeidas.

aivan Kiitos paljon.
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 26.3.2011 17:10

paljonkohan maksaa joku männän vaihto esim motokeitaasssa ktm ? onko tietoo taitoo kelläkään ? ;)
P1ikk1
Pyörä:
кt๓
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
14.1.2011 20:57

ViestiKirjoittanut P1ikk1 » 26.3.2011 20:12

Tuli tollasee 250 GS:ää vaihettua mäntä, katsotaan miten pelittää :s
Viimeksi muokannut P1ikk1 päivämäärä 11.3.2012 22:11, muokattu yhteensä 1 kerran
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 27.3.2011 0:13

Tai sit jäässä.

Ripa-rapa, aika lailla sama aika siihen menee missä vaan, eli wink wink allekirjotus.... paikka missä tuntivelotus on 48e on aika paljon huokeempi kun paikak jossa 68e... paras tapa säästää on pestä pyörä kunnolla ennen männän vaihtoon vientiä, ettei mene aikaa siihen kun paskan, kuran ja hiekan keskeltä ensin putsaa mopon siihen kuntoon että voi ajatellakaan repivänsä pytyn irti....
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Jan_ne89
Pyörä:
kx250F -13
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.8.2004 23:54

ViestiKirjoittanut Jan_ne89 » 27.3.2011 12:21

P1ikk1 kirjoitti:Tuli tollasee 250 GS:ää (vm 90+ ) vaihettuu mäntä ja nyt ois kysymys tuosta kaasarista, että miten se oikeen säädetään? Kun alkaa pätkimään yläkierroksilla, eikä pysy tyhjäkäynnillä käynnissä juuri ollenkaan eli uskon,että käy vähän liian rikkaalla. Kaasari on vanha, mutta pitäisi olla oletusarvoissa joten hienosäätöapua jos saisi :s . Tulppa on uusi, mutta se ei välttämättä ole oikea. Voiko johtua myös siitä ?
Pikaisia vastauksia, kiitos ;)
väärä tulppa voi pelkästään tehdä tuon pätkimisen. Mutta ootko kattonu tulpan väriä pienen ajon jälkeen ? Jos tumma ja märkä ni molemmat suuttimet luultavasti liian isot eli tyhjäkäynti ja pääsuutin pienemmäksi.
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 27.3.2011 13:57

SMK) kirjoitti:Tai sit jäässä.

Ripa-rapa, aika lailla sama aika siihen menee missä vaan, eli wink wink allekirjotus.... paikka missä tuntivelotus on 48e on aika paljon huokeempi kun paikak jossa 68e... paras tapa säästää on pestä pyörä kunnolla ennen männän vaihtoon vientiä, ettei mene aikaa siihen kun paskan, kuran ja hiekan keskeltä ensin putsaa mopon siihen kuntoon että voi ajatellakaan repivänsä pytyn irti....


okei kiitos =)
P1ikk1
Pyörä:
кt๓
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
14.1.2011 20:57

ViestiKirjoittanut P1ikk1 » 27.3.2011 15:28

Jan_ne89 kirjoitti:
P1ikk1 kirjoitti:Tuli tollasee 250 GS:ää (vm 90+ ) vaihettuu mäntä ja nyt ois kysymys tuosta kaasarista, että miten se oikeen säädetään? Kun alkaa pätkimään yläkierroksilla, eikä pysy tyhjäkäynnillä käynnissä juuri ollenkaan eli uskon,että käy vähän liian rikkaalla. Kaasari on vanha, mutta pitäisi olla oletusarvoissa joten hienosäätöapua jos saisi :s . Tulppa on uusi, mutta se ei välttämättä ole oikea. Voiko johtua myös siitä ?
Pikaisia vastauksia, kiitos ;)
väärä tulppa voi pelkästään tehdä tuon pätkimisen. Mutta ootko kattonu tulpan väriä pienen ajon jälkeen ? Jos tumma ja märkä ni molemmat suuttimet luultavasti liian isot eli tyhjäkäynti ja pääsuutin pienemmäksi.


Joo pitää tulpan väri kattoo ;) , mut mistä tuo tyhjäkäynti oikeen säädetään ? Kaasari on Keihin.
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14

ViestiKirjoittanut JMH » 27.3.2011 21:32

P1ikk1 kirjoitti:Joo pitää tulpan väri kattoo ;) , mut mistä tuo tyhjäkäynti oikeen säädetään ? Kaasari on Keihin.



Siinä on joko oma ruuvi tyhjäkäynnille tai sitten jossain vanhemmissa voi olla että siitä ryypystä säädetää tyhjäkäynti kierittämällä.
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14

ViestiKirjoittanut JMH » 1.4.2011 16:35

Sori tupla postit mutta laitan tän tänne kun näyttää olevan toi 250sx topikki aika kuollut.

Eli siis jos käsitin oikein tosta ohjekirjasta niin noita pakoaukon säätimen jousia on vihree, keltanen ja punanen. Ja toi mun jousen väri on kokonaan musta mut sit siin on joku valkonen läikkä? Ota nyt sit siitä selvää minkä värinen se sitten oikeesti on :roll: Onko noissa jousissa paljonki eroa jäykkyydessä vai missä sitä eroa on?
Kätkäläinen
Liittynyt:
17.11.2010 15:39

ViestiKirjoittanut Kätkäläinen » 1.4.2011 17:20

JMH kirjoitti:Sori tupla postit mutta laitan tän tänne kun näyttää olevan toi 250sx topikki aika kuollut.

Eli siis jos käsitin oikein tosta ohjekirjasta niin noita pakoaukon säätimen jousia on vihree, keltanen ja punanen. Ja toi mun jousen väri on kokonaan musta mut sit siin on joku valkonen läikkä? Ota nyt sit siitä selvää minkä värinen se sitten oikeesti on :roll: Onko noissa jousissa paljonki eroa jäykkyydessä vai missä sitä eroa on?


Ettet tarkoittas sitä isompaa jousta jonka sisällä se "varsinainen" jousi on? Sehän on sellainen aika pieni jousi mistä on noi eri väriset vaihtoehdot. Vihree niistä on jäykin, keltainen välimalli ja punainen löysin. Punaisella on pyörän käytös on rajuin ja vihreällä hillityin. Ja kyllä sillä on selkeä vaikutus pyörän käytökseen millainen jousi on sisässä.
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14

ViestiKirjoittanut JMH » 1.4.2011 19:49

Kätkäläinen kirjoitti:Ettet tarkoittas sitä isompaa jousta jonka sisällä se "varsinainen" jousi on? Sehän on sellainen aika pieni jousi mistä on noi eri väriset vaihtoehdot. Vihree niistä on jäykin, keltainen välimalli ja punainen löysin. Punaisella on pyörän käytös on rajuin ja vihreällä hillityin. Ja kyllä sillä on selkeä vaikutus pyörän käytökseen millainen jousi on sisässä.


Noniin täähä selittääki sitte paljo ei tullu sitä pienempää kateltua :s Kun en saanu pyörän mukaan toista jousta kun käytettynä ostin. Kiitti vastauksesta :)
h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 3.4.2011 10:04

Onko kukaan säädellyt pyörästään pakoaukonsäätimen kannessa olevaa oranssia ruuvia? Saadaanko tällä vielä muutettua moottorin luonnetta jousen vaihdon lisäksi?
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14

ViestiKirjoittanut JMH » 3.4.2011 16:19

h0m3r kirjoitti:Onko kukaan säädellyt pyörästään pakoaukonsäätimen kannessa olevaa oranssia ruuvia? Saadaanko tällä vielä muutettua moottorin luonnetta jousen vaihdon lisäksi?


Meinaatko sitä kantta minkä alla on ne jousetkin?
Mä tulin kokeilleeks sitä kun ihmettelin kun mitenkää ei kierrä ylhäällä toi pyörä. Pyörittelin sitä sitten siinä eri suuntiin niin loppujen lopuks alko kiertämään :roll:
h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 3.4.2011 18:53

Sitäpä juurikin. Päivällä hieman säätelin ja tuloksena oli alavääntöjen todellinen katoaminen ja piikin voimistuminen. Lähtökohtaisesti ruuvia oli kierretty muutama kiekka sisään ja kiersin sen auki kannen tasalle, jolloin tuo alateho häippäsi.
ripa-pipa
Pyörä:
ktm exc 400
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
23.3.2007 8:12
ktm keula

ViestiKirjoittanut ripa-pipa » 4.4.2011 19:30

mikäs öljy sopii ktm keulalle hyvin ? ja kuinkas ne tarkkaan ottaen vaihdetaan ? vanhat ulos ja pohja roput kiinni ja uudet sisään vai kuinka ? :|