mikulov kirjoitti:itse ostin viimeksi uuden pyörän v.-78, käytettyjä ollut sen jälkeen yli 30kpl, okei, mäntä on se kriittisin osa "piikissä", käyntiäänestä voi päätellä jo jotakin, yleensä, jos tuntuu terveeltä niin nou hätä..,avaa kuitenkin virtapuolen koppa ja kokeile onko kampiakselilla "klappia", tuskin on, mutta jos on niin petilaakerit ja stefat uusiksi. ,on hyvä verrata toiseen samanlaiseen peliin; onko puristukset o.k.?, tehot?, pidä kaasari hieman "rikkaalla", kestää kovaa ajoa paremmin, öljyseos 3% vähintään, äänenvaimentajan villat kunnossa, puhtaat öljyt koneessa( itse käytän halpaa teboil 10w-40 ja vaihdan max. 1,5 ajotunnin jälkeen), putsarin huolto ajoissa, juu nou..,ja hei, jos kyseessä on sun ensimäinen pyörä niin tsekkaa ketjujen kireys istumalla satulaan, ja toisella kädellä varmista että on 1-2 senttiä löysää..,jos ei, niin voi tulla kallis vika, pahimmassa tapauksessa lohko tai takanapa, ja ne ovat kalliita!
Ok kiitos tiedosta