plank kirjoitti:eiks sen sun yampin pitäny painaa n. 60 kiloo...tuolla lukee että 76 kg....hahaa
kasikympistä sitte revitäänki varmaa joo 30 polee ulos. melkonen virittäjävelho saa olla. tehtaan ilmottamiin tehoihin ei kannata luottaa yhtää...joku ilmottaa tehoiks xx ja seuraava vaalmistaja kattoo sitä ja laittaa omalle tehoiks xx,2
No lopettakaa se paskan jauhanta, mikä siinä yamahassani niin teitä kiinnostaa? tehoja siinä kyllä on.
Ja mistä 76kg katsoit? yz 80cc -92 katot sieltä lequidevertistä niin sielläkin ihan tehtaan ilmoittama paino eli 61,3kg
Hmm... ja antakaa niitä perusteluja, luuletteko te silti että jos moottori on varustettu samantasoisella sylinterillä ja motilla, mutta toinen pyörä on uudempi , niin se uudempiko tehokkaampi on? :lol:
Ja onhan se uusi 85cc yz 0,6hp tehtaan mukaan vakio kunnossa tehokkaampi kuin toi minun yz, mutta painaakin 10kg enemmän. Eli tehopainossa vieläkin -92 vie. Muuten yammu lupailee -91-92 puolikkaasta saman verran huipputehoja kuin uudesta -05.
Ja minulla yammussa sylinteri halkaisijaltaan samaa luokkaa kuin uusissa 85cc:eissä, siis se etu 85cc.ssä on 80cc:seen että sylinterin halkaisija(iskusta riippuen) 1-2mm suurempi kuin 80cc:ssä , niin aukkoihin saa otettua leveyttä hitusen enemmän, mutta vain hyvin vähän.
Kumminkin ihan +miinus 2hp pitös suunnilleen minulla enempi olla potkuja.
Vaihtakaa aihetta, en jaksa kuunnella miten yksi teidän mielestä lusu jeesuksen aikanen yammu voi olla niin kiinnostava vittuilun kohde?
Luulis olevan parempaakin tekemistä, kuin jauhaa täällä sellaisesta romusta mitä ei ole ikinä nähnyt.
Muuten tiesitkö että puolikkaasta saisi otettua vaikka kuinka paljon litratehoja ulos, niistä sais revittyä n.90hp , jos viritysaste olisi samanlaista mitä kireässä 80cc:ssä.
Mutta tiesitkös että puolikas antaa huippu tehon ulos 8-9k kohdilla yleensä ja kireimmät 80cc:t 11,5k - 13k kohdilla.
Jatkossa kun olette niin tietäviä , niin viitatkaa perusteluissa esim. sylinteritekniikkaan. Pitää olla joitain perusteluja väitteillenne.
No vaihtakaa aihetta vittuilullenne.