Suzuki RM

TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 22.10.2006 23:35

Helpommin saat vuosimallin selville ku katot runkonumeron ja soitat maahantuojalle. Eipä sitten ainakaan tarvii kirjan painovuoden perusteella arvailla.
TeKaMOTO@Youtube
Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33
Re: Suzuki rm 250cc 04

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 23.10.2006 0:34

[turtlewax] kirjoitti:jos mun suzukin ohjekirja on valmistettu 2003 niin eikös pyörä oo 2004?? ku eikös ne julkase mallit edeltävänä vuonna??


Kyl toi sun rm on ainaki 04 vm. 03 vm:ssa menee viel takajarrusylinterin nestesäiliö letkun kautta. Uudemmissa on yhtenäinen työsylinteri ja nestesäiliö.
YarRr
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 23.10.2006 13:51

wyzyy kirjoitti:Dodii. sanokaas paljon rämään maksaa uus lohko? voi olla semmosen osto eessä(toivottavasti ei :( )



Soita maahantuojalle!


Ja lohkot vaihdetaan AINA PARINA, johtuen koneistustoleransseista
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32
Suzuki rm

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 23.10.2006 16:34

Kiitos tämä auttoi paljon :)
Mut nyt kiinnostais et onko kellään tarkkaa tietoa et paljonko tollases 250cc:ssa on tehoo??
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 23.10.2006 16:41

50 heppaa
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 23.10.2006 19:06

Tais olla 58 muistaakseni.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 23.10.2006 22:05

Kiva et muistelet mutta muistelet väärin
Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 23.10.2006 22:17

http://dirtrider.com/tests/motocross/14 ... t_18_z.gif

Tossa on kawasakin, yamahan, hondan ja suzukin takapyörältä mitatut tehot, niin ei enää tarvi väitellä. ^^
YarRr
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 23.10.2006 22:22

Niin mut noi on SAE heppoja, mut aika lähelle DIN hevosissakin se koneteho 50 heppaa on
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 23.10.2006 22:27

Oikee käsi ratkaisee.
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32
Suzuki rm

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 24.10.2006 18:30

mitäs eroo näil DIN ja SAE hepoila on?? käytetäänkö jenkeis noita SAE ja euroopas tota DIN heppoi?? vai kui?
Janezki92
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
30.9.2006 19:52

ViestiKirjoittanut Janezki92 » 24.10.2006 19:31

Paljoko Suzuki Rm 80 vm.1988 läppien ja läppien "rajoittimien" väli pitäisi olla??
turskaaa
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
2.11.2004 21:23

ViestiKirjoittanut turskaaa » 25.10.2006 13:35

Pari kysymystä.. hankin tuossa 250cc -99 RM, ja vähän kyselisin tyyppi vikoja tästä pyörästä, sitten tämmöinen että kun pyörään tuli mukaan valot eteen ja taakse, kysyin sitten myyjältä että tässäkö on sitten valopuola, mutta myyjä selitteli jtn että sähköt olisi varastettu jostain kaasarin sähkö jutusta... Että onko kenelläkään kokemusta/tietoa tästä.. kaipaisin vähän tarkempaa selvennystä.
re1ma_
Liittynyt:
10.8.2005 16:11

ViestiKirjoittanut re1ma_ » 25.10.2006 16:00

turskaaa kirjoitti:kysyin sitten myyjältä että tässäkö on sitten valopuola, mutta myyjä selitteli jtn että sähköt olisi varastettu jostain kaasarin sähkö jutusta... Että onko kenelläkään kokemusta/tietoa tästä..


Jos en väärin muista niin kaasarista menee yks piuha cdi boksiin. Toi sun kysymys on hieman erikoinen. Miten sähköt voidaan varastaa kaasarin sähkö jututsta ?
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 25.10.2006 16:33

varmaan powerjetiltä on se edellinen omistaja ottanu virtaa, mutta sillä virralla ei kyllä valoja saa sellasiksi että pimeäs näkis ajaa.