Aktia 2111
Fennia 534
Pohjantähti 393
Folksam 2116
Lähitapiola 1022
Turva 912
Pohjola 671
Juupeli6 kirjoitti:Kun minulla on valkokilpinen enska, niin korvaakohan pakollinen liikenne- ja varkausvakuutukseni vahingot mitä voi sattua metsässä?
201262 kirjoitti:Jos ne pikkirillit olisi hoidettu julkisella puolella, ei vakuutusyhtiöllä olisi nykyisenlaisia hintojen korotuspaineita.
201262 kirjoitti:Oliko "roassilla" valkokilpi? Hän kertoi pikkurillistä. Itse olen yli 50 vuotias entinen harrastaja, nykyinen autonkuljettaja, pääsponsori ym. Itse olen loukkaantunut monesti nuoruusaikoina crossipyörällä, aina hoidettu julkisella puolella, kun ei siihen aikaan kellään ollut liikennevakuutusta.Nyt on pojan pyörässä liikenne vakuutus, silti hoidettu pikku kolhut ja kuvaukset julkisella, ainoa harmi on ollut jonottaminen, mitään isompaa ei onneksi ole kuuden kilpailu vuoden aikana sattunut.
RaceServiceMX kirjoitti:Ei oo liikennevakuutus pakollinen ainakaan kilpailuissa. Suositeltavaa mutta jos on lisenssi niin se riittää... Lukekaa uusi offroadpro.
RaceServiceMX kirjoitti:Ei oo liikennevakuutus pakollinen ainakaan kilpailuissa. Suositeltavaa mutta jos on lisenssi niin se riittää... Lukekaa uusi offroadpro.
h3rmo kirjoitti:Fennialta sais nyt edullisimmin ton vakuutuksen ilmeisesti, MUTTA ehdottomasti sanoivat että kilpailutoimintaa he eivät voi vakuuttaa.