pmc kirjoitti:shake kirjoitti:Asiasta uutta tietoa!! Kerkesin jo mennä tännekkin kirjoittamaan ja mustamaalaamaan hondan mainetta että se olisi leiponut. Honda vietiin huoltoon ja sieltäpä tulikin puhelu jossa kerrottiin erittäin hyviä uutisia! että kampiakselista oli vain laakeri jumeutunut.
Liike otti yhteyttä hondan maahantuojaan ja näillänäkymin maahantuoja maksaa laakerin jumeutumisesta jontuneet kulut.
"ei 2011 malleissa tuollasta voi tapahtua"
Hondan pikkunelarin keskilaakerin käyttöikä on motocross käytössä juuri toi 35-50h, joten eiköhän se ole ihan normaalia kulumista. Muissa pikkunelareissa tuntuu kaasukahvan asento vaikuttavan keskilaakerin kestoon, mutta Hondassa tunnit tuntuu tulevan täyteen vauhdista riippumatta.
ilexxx kirjoitti:Kummal pääsee halvemmal 125 vai 450 crossipyöräl ja onko kauheesti eroa siinä kui usein täytyy vaihdella osia? Miettisin vaan, josko nelari olis kiva, mut jos se on viel kalliimpi, ku toi nykynen niin ei se oikeen sovi.
mikulov kirjoitti:ilexxx kirjoitti:Kummal pääsee halvemmal 125 vai 450 crossipyöräl ja onko kauheesti eroa siinä kui usein täytyy vaihdella osia? Miettisin vaan, josko nelari olis kiva, mut jos se on viel kalliimpi, ku toi nykynen niin ei se oikeen sovi.
on sulla vaihtoehdot.., miksi et osta 250cc 2-tahtista? , vääntää paljon alempaa kuin piikki, kulkee tarpeeksi, kestää hyvin ja on halpa/helppo huoltaa. ,neljäpuolikas on mielestäni "ammattilaisen pyörä", huippukuskilla nopein mutta jos hajoaa niin kalliiksi tulee!