Huolto & korjaus

nooa10
Pyörä:
Ex Yamaha Dt 50x 2006, Ex Skyteam St 125 Y, Ex Derbi DRD R, Ex Samurai 110cc, Orion CXR 200cc, Ex Suzuki Pv 60cc, Ex Husqvarna SMR 125
Paikkakunta:
Forssa, Kanta-Häme
Liittynyt:
24.11.2011 22:18
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut nooa10 » 24.12.2012 18:46

201262 kirjoitti:Mä sulle jo kerroin mikä siinä on vikana, jos et usko niin jatkakaa rassaamista.Sitten kun kyllästytte niin vaihdatte alkuperäisen kaasarin, ja lähdet ajamaan.


Tehtiin niin tänää, että vanha kaasari kiinni ja hyvin se toimii :lol: Mutta kiitoksia vastauksista ja avusta :)
Hitain
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
TRE
Liittynyt:
29.1.2005 22:08
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Hitain » 25.12.2012 16:16

Kotari 450ccc -04 alko pitää ylimääräsiä ääniä. Löysin youtubesta clipin missä kaverilla on sama ongelma. Mistähän mahtaa johtua?
http://www.youtube.com/watch?v=tF_MFKRaJc0

Venttiilit on tsekkattu ja säädetty. Oisko toi nokkaketju mikä rallattaa?
Radal eka radal vika
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 25.12.2012 23:05

Nokkaketju voi olla. Vois olla mahdollisesti kytkimen painelaakeri..
Pöö
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut jot » 25.12.2012 23:49

painelaakeri köhköh
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 26.12.2012 12:32

Voiko samoilla kaasarin säädöillä ajaa talvella ja kesällä? Jos ei mitä täytys tehä?
Kyseessä siis ktm 85.
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 26.12.2012 15:55

Ei voi. Rikkaammalle pitäis saaha.
Pöö
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut VictorH » 26.12.2012 16:01

Voihan sitä ajaa mutta en vastaa jos joku menee paskaks ku käy liian laihalla
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 26.12.2012 18:28

jaa-a mistä sitä säädetää rikkaammalle? kiristetäänkö vai löysätäänkö ruuvia? kuinka paljon? Tarviiko öljyä laittaa enemmän? Eli pyörä on ktm 85 2010
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 201262 » 26.12.2012 18:35

8ade8 kirjoitti:jaa-a mistä sitä säädetää rikkaammalle? kiristetäänkö vai löysätäänkö ruuvia? kuinka paljon? Tarviiko öljyä laittaa enemmän? Eli pyörä on ktm 85 2010

Leikkaa kiinni takuu varmasti, jos ajat vähänkin kovempaa. Ei siinä mitään ruuvia säädetä, pääsuutin täytyy vaihtaa.
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 26.12.2012 18:41

Pääsuutin, tk suutin, neulaa ylemmäs / vaihtoon. Seosruuviakin joutuu kääntelemään varmaan.
Pöö
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 26.12.2012 18:42

Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 26.12.2012 21:38

Täytyy avata ja varaosakirjasta selviää suutimien malli tai tuotenumero.

Ilma on tiheämpää lähempänä merenpintaa, kuin jossain korkeassa vuoristossa(joita ei Suomessa paljoa ole.)
Ja taitaa olla korkeus jotain luokkaa 0-200m
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut OA243 » 27.12.2012 2:13

8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?


Ootko sä tosissas?? Kato ja mieti nyt jotakin ees ite.
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut VictorH » 27.12.2012 4:47

Ei se ikinä oo helppoa ekalla kerralla mutta googlesta löytää hyvät vastaukset!
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
jontte92
Pyörä:
Husqvarna CR250
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.12.2012 23:00
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut jontte92 » 27.12.2012 11:57

Joo semmonen ongelma olis tossa omassa pärrässä ku kävin viime viikolla hakemassa vm.-91 kawa kx 125. Ensimmäisen yönsä se vietti lämpimässä hallissa ja seuraavana päivänä kävin kokeilemassa ajoa yms. seuraava yö menikin taivasalla pakkasessa ja tämän jälkeen käynnistyspoljin vetää tyhjää? satunnaisina kertoina pystyy n. puolikierrosta konetta pyörittämään. Elikkä onkos tommoinen joku näitten ominaisuus vai onko sieltä vaa hampaat kulunu? :D