Husqvarna wr-keskustelua

Manuel

ViestiKirjoittanut Manuel » 4.4.2004 17:21

Multa palo magneetosta käämit ja se ei sitten antanu yhtään kipinää sen jälkeen. Jos sulla vielä käyntiin lähtee, niin tuskin se hirveän vakavaa on. Voi selvitä pelkällä boxin vaihdolla. Tai mistä sitä ikinä tietää.
afam

ViestiKirjoittanut afam » 4.4.2004 20:47

faijalta tossa kyselin kun se noita sähkö hommiin tekee jonkin verran, niin se sano että vika on cdi-boxissa....
eikä kannata alkuperäistä boxia sitten ostaa, kun eikös niitä saa tarvikkeenakin?
Viimeksi muokannut afam päivämäärä 4.4.2004 21:18, muokattu yhteensä 1 kerran
anteeksiantamatonta joka sana
furtzi

ViestiKirjoittanut furtzi » 4.4.2004 20:48

tomu kirjoitti:Jos tulee vika, se korjataan eikä heti haukuta pyörää maan rakoon ja olla sitä pois myymässä.
Kuinka helvetissä voi selvitä kaikista elämän vastoinkäymisistä märisemättä, jos tuollasestakin jo ottaa nokkiinsa.

Noniinno, mutta sen verta tiedän että noi boksit maksaa aivan helvetisti, ja jos se kerran tekee niin se voi tehdä sen toistekkin. Mulla on muutenkin kaikki pyörät mitä on ollut niin temppuillu, vaikka kuinka jumalauta huoltaa, niin oonko mä aina tehny paskan ostoksen vai mitä helvettiä? Noo.. mä nyt mittailen ja kattelen ton läpi.
Tämän käyttäjän viestit sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
Jonselmi

ViestiKirjoittanut Jonselmi » 4.4.2004 21:22

Noh kyllä mullaki palo käämit magneetosta ja ei muutaku ostin uudet ja pelaa buenosti :)
kymco01

ViestiKirjoittanut kymco01 » 4.4.2004 22:19

Eiköhä se oo monesti sanottu että jos helpolla haluaa päästä ei osta kisaenduroa tiekäyttöön vaan jonkun muun.
Viimeksi muokannut kymco01 päivämäärä 4.4.2004 22:20, muokattu yhteensä 1 kerran
MXer

ViestiKirjoittanut MXer » 4.4.2004 22:20

noh, kuka sano, että se on tiekäytössä? Vähän epäilen..
tonikoli.com
afam

ViestiKirjoittanut afam » 4.4.2004 22:54

tiesittekö että liian suuri tulpan kärkiväli käy todella paljon cdi-boksin päälle kun sen pitää saada oikeanlainen sytytys tulpalle ja jos liian iso kärkiväli,niin sitä enemmän joutuu tekemään töitä saadakseeen oikeanlaisen syttyn...
ja tulpallakin on varmasti merkityksensä asiaan...
Matzu

ViestiKirjoittanut Matzu » 5.4.2004 16:17

Kyllä taas todisti Husqvarna oman paskuutensa, ei jumalauta. Jos pyörä ei kestä sille suunniteltua ajoa ni on aika pahajoa reikiä suunnittelijoiden päässä, eilen purettiin wertin kanssa omaa romua kun jäähdytysnesteet aina häviävät jonnekkin, no siinä sitten otettiin letkut ja muut romut pois että saatiin pytty ylös, siinä sitä pyttyä/kantta putsatessa huomataan iloisesti että kappas, täällähän on pytty halki.

Syyksi sitten ilmeni tämä kolmiopala joka kiinnittää rungon ja pytyn, siis tulee siihen väliin. Runko on niin vitun letku että se antaa periksi jos vähänkin ajaa kunnolla, siis rossia missä jopa pyörä voi olla ilmassa, tästä johtuen on sitten runko antanut periksi ja kansi haljennut.

Lisäksi Husqvarnan vakiojouset ovat täysin surkeat, enduropyörä, takajousi pitäisi olla löysä eikö? No nyt on takaiskari löysimmälle ja silti se ei painu tarpeeksi alas jotta sillä pystyisi ajamaan enduroa. Hyvä että sillä iskarilla pystyy ajaa ees rossia.

Ens syksynä joku teiniangsti saa tästä hyvän keulimispyörän, 4700e

Ei jumalauta, ei enää ikinä Husqvarnaa, EI IKINÄ
Se on joko Yamahan YZF250 tai Hondan CRF250 ja se vessa onkin sitten vm 2005.

Eipä mulla muuta.
Kulkuvälineenä toimii VW Golf
nasu

ViestiKirjoittanut nasu » 5.4.2004 16:21

Apuvaaa...sanokaas minkä kokoisen männän tilaan. Vaihtoehdot on 53.95...96, 97 ja 98mm. Perse kun all rightti möi ei oo ei tuu eikä tilata wisecon kohdalla niin pakko alentua vertexin valupaskaan. Wiseco lli jotain 54,05mm niin tuntuu pirun väliltä noi kaikki. Mutta myyjä arveli että iso kuluttaa pinnoitteen nopeesti ja ajateltiin tuota 53.96 kokoo sopivaks. Mitä sanoo pr0t!?

Ja matzu: ei hussessa mitään vikaa ole vaan sun pyörässäs on. Mä oon hakannu tuota paskaa ihan miten sattuu eikä mitää ongelmaa oo. tuskin ne kolmiopalat pyttyä halkaisee, nehän on ihan vinoon asennettu niin eiköhän ne väänny ensiksi. tai sitten mulla on runko niin kiero. ja lisäksi jousia voi vaihtaa. mulla ainakin ei oo ees löysimmällä enkä oo mikään jumbo niin takanen pohjaa melkee koko ajan ja etusenkin putkien paskarajat on 1-2cm putken alareunasta. helevetin hyvä ajaa, aivan unelma.
Viimeksi muokannut nasu päivämäärä 5.4.2004 16:33, muokattu yhteensä 3 kertaa
Lahjattomat harjoittelee, tyhmät lukee ja viisaat eivät tee mitään.
Freddie Fly

ViestiKirjoittanut Freddie Fly » 5.4.2004 16:24

Siinä se taas nähtiin, husset on paskoja.
Skotti

ViestiKirjoittanut Skotti » 5.4.2004 16:59

nasu kirjoitti:pakko alentua vertexin valupaskaan.

hööö? kyl mä oon ymmärtäny et wisecot ja vertexit tulee ihan samalta tehtaalta ja et vertex on myös takomäntä. Oon jopa saanu sellasen kuvan, että vertex ois parempi, mut ne on vaan kuulopuheita. Itte oon kumpaakin käyttäny, eikä niitten kulumisessa ja kestävyydessä tunnu eroja hirveemmin olevan..
nasu

ViestiKirjoittanut nasu » 5.4.2004 17:21

t_m_s kirjoitti:
nasu kirjoitti:pakko alentua vertexin valupaskaan.

hööö? kyl mä oon ymmärtäny et wisecot ja vertexit tulee ihan samalta tehtaalta ja et vertex on myös takomäntä. Oon jopa saanu sellasen kuvan, että vertex ois parempi, mut ne on vaan kuulopuheita. Itte oon kumpaakin käyttäny, eikä niitten kulumisessa ja kestävyydessä tunnu eroja hirveemmin olevan..

Jaa. Mun aikaisempi vertexi on ainaski valettu. Wiseco oliki jo eri siisti joka kohdasta ja vähä erilailla oli tehty. Lisäksi hinnassakin on eroa 50€. Onhan tuossa pienemmässä mäntäkoossa se etu että ei lämpöleikkaa kovin herkkään. Mutta saass nyt nähdä. Pytty pitäisi tulla tämän viikon lopuilla tai viimeistään ensi viikolla. Himottaa niin perkeleesti päästä viimeisille lumille, kuola valuu näppikselle pelkästä ajatuksesta.. :P
Lahjattomat harjoittelee, tyhmät lukee ja viisaat eivät tee mitään.
afam

ViestiKirjoittanut afam » 5.4.2004 17:28

nasu kirjoitti:Apuvaaa...sanokaas minkä kokoisen männän tilaan. Vaihtoehdot on 53.95...96, 97 ja 98mm. Perse kun all rightti möi ei oo ei tuu eikä tilata wisecon kohdalla niin pakko alentua vertexin valupaskaan. Wiseco lli jotain 54,05mm niin tuntuu pirun väliltä noi kaikki. Mutta myyjä arveli että iso kuluttaa pinnoitteen nopeesti ja ajateltiin tuota 53.96 kokoo sopivaks. Mitä sanoo pr0t!?

Ja matzu: ei hussessa mitään vikaa ole vaan sun pyörässäs on. Mä oon hakannu tuota paskaa ihan miten sattuu eikä mitää ongelmaa oo. tuskin ne kolmiopalat pyttyä halkaisee, nehän on ihan vinoon asennettu niin eiköhän ne väänny ensiksi. tai sitten mulla on runko niin kiero. ja lisäksi jousia voi vaihtaa. mulla ainakin ei oo ees löysimmällä enkä oo mikään jumbo niin takanen pohjaa melkee koko ajan ja etusenkin putkien paskarajat on 1-2cm putken alareunasta. helevetin hyvä ajaa, aivan unelma.

sama se täällä eipä oo pyörässä mitään vikaa, toimii kuin unelma...
eipä mulla muuta!
willik
Pyörä:
exc&RR

ViestiKirjoittanut willik » 5.4.2004 18:29

vertex:llä on erikseen saatavana takomäntiä. wisecoissa nyt on minun mielestä jotain outoa. Ennen muinoisella kavalla oli ajettu aina wisecoilla(myyjä näytti kuitteja yms. yms.) ja se sylinteri oli ainakin kulunu niin ovaaliksi ettei järkeä. Paljon sillä oli ajettu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jne. Mutta silti. Autoihin taas en muita mäntiä etes ajattelisikaan kuin wisecoja tai mahleja. 2t:ssä ne ei MINUN mielestä toimi...
Eikä niitä mäntiä pitäisi ostaa kuin sikaa säkissä/kysymällä täältä sopivaa. Valmistaja antaa välyksen mikä pitäis männällä ja sylinterillä olla. Ottaa reikä mittaukseen sopivan mikrometrin ja sillä sitten otetaan lukema. Ja vertaillaan mäntiin mitä on tarjolla. Jokainen tamplaa tavallaan...
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
Matzu

ViestiKirjoittanut Matzu » 5.4.2004 18:35

Njam! PA säätimen kansi, minne ne jääh. nesteet on kadonnu? ;)
Aah, toimii.com
Kulkuvälineenä toimii VW Golf