Multa palo magneetosta käämit ja se ei sitten antanu yhtään kipinää sen jälkeen. Jos sulla vielä käyntiin lähtee, niin tuskin se hirveän vakavaa on. Voi selvitä pelkällä boxin vaihdolla. Tai mistä sitä ikinä tietää.
tomu kirjoitti:Jos tulee vika, se korjataan eikä heti haukuta pyörää maan rakoon ja olla sitä pois myymässä.
Kuinka helvetissä voi selvitä kaikista elämän vastoinkäymisistä märisemättä, jos tuollasestakin jo ottaa nokkiinsa.
nasu kirjoitti:pakko alentua vertexin valupaskaan.
t_m_s kirjoitti:nasu kirjoitti:pakko alentua vertexin valupaskaan.
hööö? kyl mä oon ymmärtäny et wisecot ja vertexit tulee ihan samalta tehtaalta ja et vertex on myös takomäntä. Oon jopa saanu sellasen kuvan, että vertex ois parempi, mut ne on vaan kuulopuheita. Itte oon kumpaakin käyttäny, eikä niitten kulumisessa ja kestävyydessä tunnu eroja hirveemmin olevan..
nasu kirjoitti:Apuvaaa...sanokaas minkä kokoisen männän tilaan. Vaihtoehdot on 53.95...96, 97 ja 98mm. Perse kun all rightti möi ei oo ei tuu eikä tilata wisecon kohdalla niin pakko alentua vertexin valupaskaan. Wiseco lli jotain 54,05mm niin tuntuu pirun väliltä noi kaikki. Mutta myyjä arveli että iso kuluttaa pinnoitteen nopeesti ja ajateltiin tuota 53.96 kokoo sopivaks. Mitä sanoo pr0t!?
Ja matzu: ei hussessa mitään vikaa ole vaan sun pyörässäs on. Mä oon hakannu tuota paskaa ihan miten sattuu eikä mitää ongelmaa oo. tuskin ne kolmiopalat pyttyä halkaisee, nehän on ihan vinoon asennettu niin eiköhän ne väänny ensiksi. tai sitten mulla on runko niin kiero. ja lisäksi jousia voi vaihtaa. mulla ainakin ei oo ees löysimmällä enkä oo mikään jumbo niin takanen pohjaa melkee koko ajan ja etusenkin putkien paskarajat on 1-2cm putken alareunasta. helevetin hyvä ajaa, aivan unelma.