Kaikki TM VRX 125!

Vebe
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
12.7.2005 23:12

ViestiKirjoittanut Vebe » 23.8.2006 7:38

Joo kohta voit olla toista mieltä :D
moi?
TMer
Paikkakunta:
Loviisa, Itä Uusimaa
Liittynyt:
2.4.2005 21:14

ViestiKirjoittanut TMer » 23.8.2006 16:41

Vebe kirjoitti:Joo kohta voit olla toista mieltä :D


Eläs nyt pahoita ylpeän omistajana mieltä :(
Pienet ja vähän suuremmatkin viat kuuluvat vanhoihin makarooneihin :D
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 25.8.2006 19:22

Elikkäs, huomenna mennään kahtomaan tm mx 125cc vm-97.

Hintaa ois 1600e, ei ylihintaa vai onko?


Joku Tietävä temmi mies voisi kertoa temmistä ja sen yleisistä vioista, jos sellaisia edes on?
simppa1048
Liittynyt:
26.8.2006 11:12

ViestiKirjoittanut simppa1048 » 26.8.2006 11:27

Niko901 kirjoitti:Elikkäs, huomenna mennään kahtomaan tm mx 125cc vm-97.

Hintaa ois 1600e, ei ylihintaa vai onko?


Joku Tietävä temmi mies voisi kertoa temmistä ja sen yleisistä vioista, jos sellaisia edes on?


saisit multa -96:sen halvemmalla??
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 26.8.2006 12:51

-97 taitaa olla jo Kokusanin virtapäällä ja nestekytkimellä...kokeile vaihdelaatikko, piikki on vissiin ainoa missä niitä on hajonnu, tosin laakerivioista lähtöisin kaiketi, mutta silti.
- 95 on muutne vielä se öh, pinkki...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
simppa1048
Liittynyt:
26.8.2006 11:12

ViestiKirjoittanut simppa1048 » 26.8.2006 16:44

SMK;-) kirjoitti:-97 taitaa olla jo Kokusanin virtapäällä ja nestekytkimellä...kokeile vaihdelaatikko, piikki on vissiin ainoa missä niitä on hajonnu, tosin laakerivioista lähtöisin kaiketi, mutta silti.
- 95 on muutne vielä se öh, pinkki...


-96:ssa on mulla kokusanin virtavehkeet ja nestekytkin ja on vielä pinkki......
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 26.8.2006 17:50

Näppivirhe. Onkos -96 jo muuttuva sytytyksen ajoitus?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 26.8.2006 21:31

SMK;-) kirjoitti:-97 taitaa olla jo Kokusanin virtapäällä ja nestekytkimellä...kokeile vaihdelaatikko, piikki on vissiin ainoa missä niitä on hajonnu, tosin laakerivioista lähtöisin kaiketi, mutta silti.
- 95 on muutne vielä se öh, pinkki...


Voi helvetti, en lukenut tota. kävin noutamassa temmin, ja kone pelas timmisti, no ei vielä mitään vikaa alussa kotonakaan, mutta 1h ajon jälkeen 2 vaihde iski jumiin. prkl

Kallis remppa tulossa, pitää myyjälle soittaa vielä.

Onko jollain jopa tietoo paljonko vaihteensiirtäjä ja 2 vaihteen ratas maksaa puromotorissa...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 26.8.2006 22:12

Niin se on vaan kakkosella vai? Mutta voi ajaa? Ääntääkö? Äkkiseltään epäilin, tuon ikäisestä kun on kysymys, että siinä nyt on vaan vaihtajasysteemissä tullu käyttötunnit täyteen.

Tuommoset osat on temmeihin ihan järkevän hintaisia, et älä huoli.
Rataspari taisi olla 120e, mutta älä hirtä jos jokusen kympin erehdyn. Piti tuossa itseni vaihtaa vähän vaihteiden välityksiä, mutta päädyin halvempaan ratkaisuun.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
simppa1048
Liittynyt:
26.8.2006 11:12

ViestiKirjoittanut simppa1048 » 27.8.2006 2:17

SMK;-) kirjoitti:Näppivirhe. Onkos -96 jo muuttuva sytytyksen ajoitus?


on vaihtuva sytytys ajoitus ainakin mun mopos= kaks kelaa alapäässä
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 27.8.2006 10:20

;-) kelaas ny, mitäs se siihen liittyy...Mistä tulee puolalle johdot, siitä tiedät onko muuttuva vai ei.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Sampselmi
Liittynyt:
8.4.2006 12:00

ViestiKirjoittanut Sampselmi » 27.8.2006 13:22

Ois suunnitelmissa piikkinen crossi kohta puoliin hankkia.

Kertokaas tm kuskit nyt siis hyviä ja huonoja puolia ? Tyyppivikoja ? Tehoa vissiin hyvin löytyy, kuulemma saman verran ku kotarin piikkisessä?

Nettimotossa on myynnissä nollakakkosta TM:ää paiolin ja WP:n keulalla, mutta öhlins niissä kai vakiona pitäisi olla?
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 27.8.2006 16:52

SMK;-) kirjoitti:Niin se on vaan kakkosella vai? Mutta voi ajaa? Ääntääkö? Äkkiseltään epäilin, tuon ikäisestä kun on kysymys, että siinä nyt on vaan vaihtajasysteemissä tullu käyttötunnit täyteen.

Tuommoset osat on temmeihin ihan järkevän hintaisia, et älä huoli.
Rataspari taisi olla 120e, mutta älä hirtä jos jokusen kympin erehdyn. Piti tuossa itseni vaihtaa vähän vaihteiden välityksiä, mutta päädyin halvempaan ratkaisuun.


Siis, 2:n kun laittaa niin vetää jumiin takapyörän, se vika on vaan 2:lla ajettaessa, mutta sillä ei pst siis ajamaan nytten, eli purin jo osiin temmiä.
Vielä motin aukaisu edessä.

Ja sitten vielä, että kuuluuko tm imukaulan kumihärpäkkeen mennä sinne läppärungon sisään, kun sitä kumia on muotoiltu sinne läppiin päin
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 27.8.2006 17:07

Laitappas kuvia, ei pysty sanoon tuosta.

TM:ssä ei ole ikinä ollut edessä Öhlinssiä vakiona, vain Marsun ja Paiolin keuloja. Vanhemmissa on ollut WP:tä, heittäsin lonkalta n. 10v. sitten viimeksi.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 27.8.2006 17:24

SMK;-) kirjoitti:Laitappas kuvia, ei pysty sanoon tuosta.

TM:ssä ei ole ikinä ollut edessä Öhlinssiä vakiona, vain Marsun ja Paiolin keuloja. Vanhemmissa on ollut WP:tä, heittäsin lonkalta n. 10v. sitten viimeksi.


Siitä imukaulasta on nytten kuva galleriassani...

Motti pitäis vielä irrotella tänään.
Kerros smk tosta nestekytkinmen irrotuksesta ja ilmauksesta, samallatavalla kuin jarruissa?