Herra Toukola pistää sinne wikiin hauksi inertti kaasu, jotta ymmärtää mistä puhutaan ja ymmärtää olla laittamatta hiilidioksidia sinne iskariin. Samalla ehkä selviää sekin toimiiko Argon vai ei. Edellä tuli jo tarpeeksi paineesta, edes mä en ole niin "kermaperse" että huomaisin eron PAITSI jos välimännän paikalla oon joutunu pelaan, eli se on hyvin rajoilla maksimia. Tosin silloin on muutakin "persiillään", se vaan et kaikissa tapauksissa siitä ei pääse eroon.
Porkkanamopon lisäsäiliöön saa myös neulatäyttöadapterin, niissä vaan kumin kestoikä on yks täyttökerta maks kaks ja uus kumi 20e -> halvempi täytättää iskarihuollossa, typellä, kierrettä pitkin. Ja saa sen välimännänkin vaihdettua tissiks ja mukana tulee pääty autonventtiilillä japskityyliin, se setti sit maksaakin yli 100 egee.
Osa iskarihuolloista täyttelee weepeet lihasvoimalla, eli niillä on vaan tötterö minkä läpi menee 6-koloavain, sit kun ne koittaa tiivistää voimalla ja kiristää ruuvin samalla, jää painetta sisään jotain lie 2-3bar ja sit ei tarvii olla enää kermaperse et huomaa kun keppi ei toimi. Ja sit huollossa ihmetellään ei ei täällä ollu ilmaakaan ja etitään ongelmaa, wtf, ei täällä mitään ongelmaa oo.
Öljyissä on helvetisti eroa ja PDS:n ilmaus käsin on työtä ja tuskaa. Useemman metrin tarvii pudotuskorkeutta ja silloinkin käsin ilmaukseen sopivan öljyn. Motorex'n öljy EI SOVELLU siihen, se on oikein ilmaimuri - no kai jos pari päivää pidät säiliöö viidessä metrissä ja tunnin välein käyt pumppaan iskarin edes takas, sen joskus ilmattomaks saat. BelRayn:n HVI on vastakohta, kunkku käsin ilmaukseen ja se ainoo oikee niihin keppeihin mihin ei konetta ole kytkettävissä. Ja sit miks eri öljy keulaan ja perään, no kas kun siellä perässä on lk. 2,5-4dl öljyä tekemässä saman työn kuin keulassa lk. 1.2l, et ihan järjellä verhoilijankin pitäs ero hiffata.... Voin sanoo et se HVI keulaan on oikein hyvää, mutta kas kun suurin osa keuloista paskoo öljynsä myös stefojen kautta, eikä hyväkään öljy estä ison pinta-alan mukana tulevaa kondenssivettä lämpöeron sisällä/ulkona myötä, on se HVI enempi rahamiehille sinne keulaan. Ja taas kerran temmin keulan kans peuhattuani, ei tossa kassarissa uutena kyllä spoorikeulaa ainakaan helposti saa kuin Silkolenen 2.5W Pro RSF:llä, takaiskariöljy btw sekin. Sit kaudne ajettuna se rokkaa hienosti jo 5W Belray Fork'llakin.