8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
hei, voin käydä näyttämässä miten kaasari säädetään kun seuraavan kerran lahdessa päin kurvailen, mutta tee nyt näin aluksi: etsi luistin keskeltä, sieltä alhaalta se neula ja laita siinä oleva pieni lukkorengas alimpaan loveen (jolloin neula on ylempänä ja antaa enemmän bensaa), ole tarkkana ettet hukkaa sitä, vaatii sorminäppäryyttä. , sitten kaasarin kyljessä on semmoinen pieni messinkiruuvi, kierrä se ensin kiinni ja sitten avaat max yhden kierroksen (se on ilmaruuvi mikä toimii tyhjäkäyntisuuttimen kanssa kimpassa, mitä enemmän on kiinni, sitä paksumpi on tyhjäkäyntiseos. ,tai voit käydä esim. rikumotorissa kysymässä neuvoa, "bossi" kyllä jelppaa..