Matzu paljos uus kansi kustantaa?
willik kirjoitti:vertex:llä on erikseen saatavana takomäntiä. wisecoissa nyt on minun mielestä jotain outoa. Ennen muinoisella kavalla oli ajettu aina wisecoilla(myyjä näytti kuitteja yms. yms.) ja se sylinteri oli ainakin kulunu niin ovaaliksi ettei järkeä. Paljon sillä oli ajettu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jne. Mutta silti. Autoihin taas en muita mäntiä etes ajattelisikaan kuin wisecoja tai mahleja. 2t:ssä ne ei MINUN mielestä toimi...
Eikä niitä mäntiä pitäisi ostaa kuin sikaa säkissä/kysymällä täältä sopivaa. Valmistaja antaa välyksen mikä pitäis männällä ja sylinterillä olla. Ottaa reikä mittaukseen sopivan mikrometrin ja sillä sitten otetaan lukema. Ja vertaillaan mäntiin mitä on tarjolla. Jokainen tamplaa tavallaan...
Pretech kirjoitti:no aika käsi saa kyllä olla jos ei osaa mut perkele kun mittaristossa on niitä valoja ni mun mielestä ne sais myös toimia, kun ne sitä varten siinä kerta on.
ja mulla tossa on mittari, ja nippu niitä valoja ja jopa virtalukkokin.
että näe.
mutta muuten hemmetin hyvä ja tehokas pyörä, hyvä ajaa rossia.
siks toi on mulla valkokilpinen kun ei viitti ostaa toista pyörää kadulle :F
nasu kirjoitti:Joo-o. Meikä repi ne mittarit vittuun kun rupes kyrsimään paskat eikä sitä kerkee ikinä kattoo jos tosissaan ajaa.
furtzi kirjoitti:nasu kirjoitti:Joo-o. Meikä repi ne mittarit vittuun kun rupes kyrsimään paskat eikä sitä kerkee ikinä kattoo jos tosissaan ajaa.
No nyt on asennetta.. mulla on vaan kaks on/off kytkintä valoille ja pitkät sekä virtalukko Digimittarille liimasin magneetin jo, mutta eipä ole tullut kiinnitettyä mittaria. Eipä sitä mittaristoa paljoa kyylätä kun on rossiradalla/metässä tullut ajettua. Enkä mä nyt tiedä tarviiko sitä niin paljoa kadulla, ajaa muitten tahtiin..