KTM GS-Keskustelua :)

peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 21.6.2005 21:14

Kertokaas mistä löydän alle 50 piikkisen takarillan kotariin? Sopiiko vuoden -91 takarillat noihin 87-90vm laitteisiin?
:Tonba:
Paikkakunta:
pori
Liittynyt:
21.4.2004 21:57

ViestiKirjoittanut :Tonba: » 21.6.2005 21:14

tietäskö ketään että mistä mahtas saada vuoden -90 gs:ssään puolaa??? siis piikkiseen
RiTo
Pyörä:
Ducati Paso 906 -89
Paikkakunta:
Laihia
Liittynyt:
18.6.2005 19:50

ViestiKirjoittanut RiTo » 22.6.2005 19:36

No nyt pysyy pyörässä jo vedet sisällä, laitoin eilen uuden kansipahvin. Kävin heittämässä pienen testilenkin, ja ihan ok tuntui pelaavan. Säädöt oli rikkaalla ja äänet melko kovat, en viitsinyt illalla kauaa ajella. Ja laatikon öljyvuodo(i)lle täytyy tehdä jotain, ennenkuin radalle uskaltaa lähteä.
:Tonba:
Paikkakunta:
pori
Liittynyt:
21.4.2004 21:57

ViestiKirjoittanut :Tonba: » 23.6.2005 20:27

Tiedättekö että sopisko vsm -87 250 gs:ssän puola vsm -90 piikkiseen gs:ssään?
nyt olis sit todella kiire eli jos pystytte ni vastailkaa parhaanne mukaan.
v.hannila
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
15.5.2004 20:39

ViestiKirjoittanut v.hannila » 28.6.2005 17:39

Nyt on kuvia valmiista pyörästä galleriassa.
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 28.6.2005 21:26

On se nätti! Mustana omilla katteilla siinä oli kyllä tyyliä. Mites sulla on muuten kotari toiminu?
suomursu
Liittynyt:
2.12.2004 0:51

ViestiKirjoittanut suomursu » 28.6.2005 21:55

-88--89 on sama takanapa, mutta -90 vaihtuu.
Kattelin justiinsa Sirkun sivuja, ainakin ennen sillä oli 50-piikkinen
takaratas mutta taitaa olla sitten jo myynyt sen kun ei ainakaan myytävistä silmään pistänyt.
Puromotor muuten tekee aihioista rattaan mihin vaan, kysyppäs sieltä. Vanha tarvii varmaan lähettää malliksi, sitten luulisin onnistuvan.
Mopolla metsään ja työntämällä takasin!
Coroner
Liittynyt:
23.5.2005 7:16

ViestiKirjoittanut Coroner » 29.6.2005 7:16

Moro kaikille! Ostin eilen -87 250 GS:n ja nyt tuleekin ensimmäinen tyhmä kysymys: Minkälaista seossuhdetta käytätte bensassa/2t-öljyssä? Myyjä väitti että 2.5%, mutta tuntuu hieman yläkanttiin vedetyltä, vai?

Toinen tyhmä kysymys: Papereissa lukee 12kW, miten kuristukset on aikanaan tehty? Jos varmuuden vuoksi tarkistaisin että ovat kaikki paikoillaan ettei vaan karkaa käsistä.. ;)

-J-
Silmät kiinni ja täysiä!!
Hakkonen_88
Paikkakunta:
Haapamäki
Liittynyt:
19.11.2004 11:04

ViestiKirjoittanut Hakkonen_88 » 29.6.2005 11:31

kuinka iso tankki on muuten 125 Kotarissa? malli on siis GS -91
Jos autosi ei kulje, kromaa se!
Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 29.6.2005 14:38

Coroner kirjoitti:Moro kaikille! Ostin eilen -87 250 GS:n ja nyt tuleekin ensimmäinen tyhmä kysymys: Minkälaista seossuhdetta käytätte bensassa/2t-öljyssä? Myyjä väitti että 2.5%, mutta tuntuu hieman yläkanttiin vedetyltä, vai?

-J-

2,5% on ihan hyvä määrä, jotkut ajaa huomattavasti isommillakin ilman ongelmia. Yksilökohtaista on sitten jos tuollaisesta öljymäärästä savuttaa turhan paljon, vaikka kaasari olisi säädöissä. Sillon sitä öljyn määrää voi vähentää, mutta ei alle 2%.
McInen
Pyörä:
Ducati ST2, Honda CRF450-06
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
4.2.2003 19:56

ViestiKirjoittanut McInen » 2.7.2005 19:57

Ens viikolla vissiin tulee KTM GS 125 talliin. Ensimmäiseksi pitää käyttää kone auki, koska kytkimessä ja vaihteensiirtäjässä tai hammasrattaissa on vikaa. mukaan tulee toinen alakerta niin pitää kasata yksi toimiva alakerta niistä. Männän ajattelin vaihtaa myös suosiolla ennen hajoamista. Saas nähdä minkä näkönen se on, koska kertaakaa en ole ko. pyörää nähnyt :D
V-2
Collusion
Pyörä:
KTM EXC 250 -96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.8.2004 0:46

ViestiKirjoittanut Collusion » 4.7.2005 0:14

Olen aikeissa ostaa tuollaista vanhempaa KTM GS:ää (vm 92) Siinä on kuulemma vm. 96 sähköt, joten ainakin minun korvaan kuulostaisi hyvältä ostokselta :D Kysyisinkin vielä teidän enemmän tietävien mielipidettä, kannattaako ostaa ja mihinkä kannattaa kiinnittää huomiota kuntoa tarkastettaessa? Tuo olisi tulossa ainakin täksi vuodeksi ns. mökkipyöräksi (mehtäreittejä, krossirataa, maantietä), ensi vuonna mahdollisesti ihan katupyöräksi. Ovatko varaosat kalliita ja mikä tärkeintä, saako niitä mistään?
Coroner
Liittynyt:
23.5.2005 7:16

ViestiKirjoittanut Coroner » 4.7.2005 13:09

Kaverin -86 GS250 kehitti ensin painetta syyläriin (puhalsi kierrosten noustessa nesteitä ulos täyttökorkin vierestä lähtevästä letkusta) ja sitten heti perään hyytyi kesken ajon. Kone ei ole jumissa, pyörii poljettaessa ihan normaalivastuksella, ei kilise, kolise eikä kahise mutta ei myöskään lähde käyntiin. Avattu ei ole vielä, mutta pitäähän sinne kurkistaa kunhan kerkiää. Onko mäntä vaihtokunnossa vai pelkkä kannentiiviste sökö??

-J-
Silmät kiinni ja täysiä!!
VesaL
Pyörä:
Husqvarna TC 610
Paikkakunta:
Salo (Kiikala)
Liittynyt:
18.2.2004 17:28

ViestiKirjoittanut VesaL » 4.7.2005 21:29

Kaikki viittaa kannen tiivisteen palamiseen mut sitten kun vaihtaa kannen tiivistettä niin se mäntä on sitten siinä samassa helppo kattoo ettei tarvii lisää enää paljoa purkaa.
mopojen kuvia käykääs kattoo
http://www.bikepics.com/members/zeta112/
Coroner
Liittynyt:
23.5.2005 7:16

ViestiKirjoittanut Coroner » 8.7.2005 9:45

Löytyiskö keltään manuaalia -87 GS 250:een? Ja yleensäkin kaikki info kyseisestä sahasta kiinnostais, specsit, säädöt jne.. Voi nakata vaikka yv:nä.

Mitä tulppaa porukka käyttää puolikkaissaan? Tuolla aikaisemmin taisi olla jotain puhetta piikkien tulpista, mutta minkälainen tulppa pitäis olla kun kone on 2xisompi?? ;)

-J-
Silmät kiinni ja täysiä!!