Kaikki TM VRX 125!

Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 8.9.2006 12:17

SMK;-) kirjoitti:Kais naputtelit lohkot kiinni toisiinsa ennen kuin kiristit pultit? Aika yleistä tuntuu olevan, että se viimenen rako puristetaan yhteen lohkon pulteilla ja silloinhan se ei ole suorassa -> kanittaa akseleita ja laakereita.


jep. naputtelin lohkot toisiinsa ennen kirimistä....
nyt aamulla otin tallista ton jo ulos, mutta kouluun ammariin(ammattikoulu) piti lähtee.

koulustakun pääsee niin lähden testilenkille, kytkin ei vaan tunnu pelaavan vielä, kun on ilmattu huonosti.
Surffari
Pyörä:
not anymore
Liittynyt:
16.5.2006 8:32

ViestiKirjoittanut Surffari » 17.9.2006 17:04

mulla ois mahd. tulossa tollane temmin vm. -93 crossi ... nii laittaisin sen valkokilpiseks .. eli tarviis kai tehokkaamman magneeton ainakis nii varmaa voi kysyä sieltä puromotorsilta kenties? onko niillä nettisivua? kiitos (myös mahollisista vinkeistä :D )
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 17.9.2006 17:11

pagey kirjoitti:mulla ois mahd. tulossa tollane temmin vm. -93 crossi ... nii laittaisin sen valkokilpiseks .. eli tarviis kai tehokkaamman magneeton ainakis nii varmaa voi kysyä sieltä puromotorsilta kenties? onko niillä nettisivua? kiitos (myös mahollisista vinkeistä :D )


jätä väliin tommoset rekisteröintijutut, kuluu rahaa tajuttomasti..
Surffari
Pyörä:
not anymore
Liittynyt:
16.5.2006 8:32

ViestiKirjoittanut Surffari » 17.9.2006 17:15

burner kirjoitti:
pagey kirjoitti:mulla ois mahd. tulossa tollane temmin vm. -93 crossi ... nii laittaisin sen valkokilpiseks .. eli tarviis kai tehokkaamman magneeton ainakis nii varmaa voi kysyä sieltä puromotorsilta kenties? onko niillä nettisivua? kiitos (myös mahollisista vinkeistä :D )


jätä väliin tommoset rekisteröintijutut, kuluu rahaa tajuttomasti..


joo muuten mut saisin ssen 700e ja rahaa ois joku 2000e ni sais varmaa 1300e sen kilpii :)
jyrze
Liittynyt:
21.5.2004 11:15

ViestiKirjoittanut jyrze » 17.9.2006 17:29

Eiköhän kannattaisi ostaa sillä 2000¤ joku aivan muu pyörä kuin tm?

Kyllä hullu saa olla, muttei tyhmä...
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 17.9.2006 17:32

Varmaan olis paljon^2 helpompaa ja halvempaa ostaa valmiiksi valkokilpinen peli. Tällöin tosin joudut tyytymään lähinnä kotariin (no onhan sitä jokunen Husqvarnakin)). Markkinat on pullollaan 90-luvun alkupuoliskon (1990-1995) 125 & 250 valkokilpisiä KTM:miä hintaluokassa 1000¤ - 2000¤. ( www.keltainenporssi.fi , www.nettimoto.fi jne.)

Ja on turha kuvitella että saat tolla 700¤:lla 100%:sti toimivan pelin.
Surffari
Pyörä:
not anymore
Liittynyt:
16.5.2006 8:32

ViestiKirjoittanut Surffari » 17.9.2006 18:27

jyrze kirjoitti:Eiköhän kannattaisi ostaa sillä 2000¤ joku aivan muu pyörä kuin tm?

Kyllä hullu saa olla, muttei tyhmä...


mikäs siinä temmissä vikana ? :/ ne tehothan muo siinä houkuttelis eniten. kellään hajua riittäiskö 1000e~ crossin kilpiinlaittoon?
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 17.9.2006 20:33

pagey kirjoitti:
jyrze kirjoitti:Eiköhän kannattaisi ostaa sillä 2000¤ joku aivan muu pyörä kuin tm?

Kyllä hullu saa olla, muttei tyhmä...


mikäs siinä temmissä vikana ? :/ ne tehothan muo siinä houkuttelis eniten. kellään hajua riittäiskö 1000e~ crossin kilpiinlaittoon?


TM MX:ää ei saa kilpiin varmaankaan, enskamallin saa eli tm vrx:n saat kilpiin mx:ää et
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 17.9.2006 22:28

Öh, siis jos jotain 90-luvun alkupuolen piikkiä edes harkitsee, niin temmi on ainoa edes suunnilleen mahdollisesti toimiva. Tai no, miksei hussekin, mutta niistä kuulee niin hirveitä kauhutarinoita varaosien saamattomuudesta, ettei ihan heti tekis itse mieli.

Mut krossia et kilpiin saa ja tuon ikäsessä on syytä miettiä kahdesti ja katsoa kaverin kanssa, että edes voi saada hyvän yksilön. Esim. joku RMX hyvä yksilö on paljon parmepi kuin mikään huono yksilö, merkkiin katsomatta.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
pimp_it
Liittynyt:
6.2.2006 13:50

ViestiKirjoittanut pimp_it » 18.9.2006 19:05

ai että oli hienoo ajaa temelillä toijalan rossiradalla:) kaikki toimi moitteettomasti
vrx
Liittynyt:
24.8.2005 20:17
tm

ViestiKirjoittanut vrx » 18.9.2006 21:28

mulla puuttuu pakoaukonsäätimestä se laippa...kuinkas paljo se vaikuttaa tehoihin ja muuhun?
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 18.9.2006 22:03

Vaikuttaa lähes kaikkeen ja hommaa se laippa ni huomaat itsekkin. Alavääntöä tuo lisää.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 18.9.2006 22:51

SMK;-) kirjoitti:Mut krossia et kilpiin saa
entä jos kerron, että minun kawasaki kx on ollut kilvissä ja taitaa nyt talven jälkeen siirtyä takaisin valkoisiin väreihin? ;)
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 18.9.2006 23:38

So? Sun kawasaki ei ehkä ARK:ssa ole krossin tyyppinumerolla. Ellet tiennyt, niin ennen vanhaan noita krossejakin oli tyypitetty enskoiksikin, silloin ne oli varustettu valovirtapäällä yms.

"temeli", ei juma, keksiikö kukaan enää typerämpää lempparia temmilleen? Kas kun ei kenneli! Muutenkin toi sun pyöräs on varsin mauton viritelmä, ensin olet löytänyt todella hienon yksilön ja sitten alat pilaamaan sitä, vuoden päästä siinä on varmaan 5 pll mustaa paukkupulloo ja kaikki huollot tekemättä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 18.9.2006 23:43

SMK;-) kirjoitti:So? Sun kawasaki ei ehkä ARK:ssa ole krossin tyyppinumerolla. Ellet tiennyt, niin ennen vanhaan noita krossejakin oli tyypitetty enskoiksikin, silloin ne oli varustettu valovirtapäällä yms.
tyyppinumeroista entiedä, mutta virtavehkeet sekä muut hilppeet on ostettu jälkikäteen alkuperäisen crossikamojen tilalle ;)