Itse käytin ainoastaan Bilteman jarrupaloja loppuaikoina, kestivät moninkertaisesti sen ajan mitä 60e maksaneet nissinin hipohipopalat
33du kirjoitti:Itse käytin ainoastaan Bilteman jarrupaloja loppuaikoina, kestivät moninkertaisesti sen ajan mitä 60e maksaneet nissinin hipohipopalat
1550 kirjoitti:33du kirjoitti:Itse käytin ainoastaan Bilteman jarrupaloja loppuaikoina, kestivät moninkertaisesti sen ajan mitä 60e maksaneet nissinin hipohipopalat
Mistähän paloista tässä on nyt kyse? Ainakin ite todennut Nissinin palat kaikista parhaimmiksi kaikissa merkeissä mutta en mä sentään noin kalliita vielä mistään puljusta ole vielä löytänyt.
pmc kirjoitti:Jarrupalojen kulumisen vertailu täällä foorumilla on täysin mahdotonta, koska maaperä/keli/ajotapa vaikuttaa aivan älyttömästi jarrupalojen kulumiseen.
missä ajossa palat kestää 180h??Messico kirjoitti:pmc kirjoitti:Jarrupalojen kulumisen vertailu täällä foorumilla on täysin mahdotonta, koska maaperä/keli/ajotapa vaikuttaa aivan älyttömästi jarrupalojen kulumiseen.
No kertoo vähän että pyörä oli 80h ajettu kun ostin eikä paloja oltu vielä vaihdettu. 180h kohdalla takapalat oli loppu ja vaihdoin biltust tilalle niin kesti 10 tuntia ja ne oli finaalissa.