SMK;-) kirjoitti:No tohon nyt vaikuttaa niin paljon sekin kuinka takaa ajat, millanen on keulan asetus ja millanen on iskarin shimmitys (ja prog?), ettei pysty ihan hatusta heittämään vastausta. Teillä normallikokosilla kun kuskin pituuskin vaikuttaa jo moneen asiaan.
No omasta mielestäni ajan silleen "semitakaa":D, en keskeltä mutten mitenkää erityisen takaakaan. Iskarin shimmityksistä ei tarkkaa tietoa, uskoisin olevan tehtaan jäljiltä. Jousi on lineaarinen 88-250.
En tiedä mitä meinaat keulan asetuksella, no ööh keulaputket on ylä t-kappaleen kanssa tasassa, jouset todennäkösesti vakiot, jousivakiosta ei hajua. Shimmitys luultavasti tehtaan jäljiltä, öljystä eikä sen määrästäkään ei tietoa. Naksut: comp. täysin auki. Reb. +20. Kuski on aika pieni, n.177cm ja n.62,5kg ilman ajokamoja.
Takapään säädöistä: nopee comp. ehkä +1/3 kierrosta täysin aukinaisesta. slow comp. +3. Reb +12.
Tuntuu olevan turhan pintakova ja ei tarpeeks vakaa patikossa. Jarruihinki tarttis vakaampaa menoa. Pohjaa kuitenki hiukan jos vähänki isomman hyppyrin läväyttää tasamaalle. (tosin sillon sag luvut oli 45/115mm, nyt kiristin sitä "mutteria" reilun kierroksen ja sain 40/100mm, jota en oo ajossa kerinny kokeilla). Mitä pitäis tehdä? Löysempi jousi varmaanki, mutta mikä jousivakio? 80-250?
Oon kuullu jostain että kotarin painuma pitäis olla 40/130mm luokkaa ja toi mun taitaa olla turhan kaukana...?