asiaan, ainakin vanhemmissa hondan puolikkaissa käytetään lämpöarvon 8 tulppaa ja eiköhän NGK racing tulppa oo ihan hyvä.
Ame kirjoitti:Terve!
Jos joku viittis kertoo vähä perus juttui kotarista: minkä kokoin suutin kesällä/talvella? Mimmoset seokset tankkiin? Paljo on kytkin levyjen minimi paksuus?
Mikäköhän mahtaa mahtaa pyörässä olla vikana kun ei meinaa millaan lähteä käyntiin ja jos lähtee niin jumalaton savu eikä yhtään tehoa, hyvä jos käynnissä pysyy. Iski ihan yhtäkkiä kun ei yksi päivä vaan lähtenytkään käyntiin, kaasarin purkasin ja taas toimi mutta seuraavana päivänä sama juttu.
Kiitoksia jo etukäteen!
Kaverilla vm.-86 ja siinä työntävä malli, -87 vuoden mallissa on varmasti vetävä. Multa meni se kuulalaakeri kytkinpakan alta. Maalaa pakoputkesMcInen kirjoitti:peppade, menikö sulta se kytkinakselin toisen pään laakeri, joka on rullalaakeri? Kun mulla on hajonnut se ja uutta ei tahdo löytyä, joten taidan toisesta koneesta ottaa sen laakerin. Onko vanhemmassa se "työntävä" malli?