No, no, Hansi. Eipäs nyt liioitella mun vauhdista
. Siinä olit kyllä oikeassa, että kunto loppui kesken
Pyörällä pääsee vaikka kuinka korkealle kunhan siinä olisi oikea kuski.
Vedin kisat lähes vakio säädöissä olevalla pelillä. Ainoat muutokset mitä tein oli, että vaihdoin etupään öljyt vitoseksi ja takaa vedin paluuvaimennuksen säätöjä viisi naksua lisää. Sisäkumit olin vaihtanut norsunnahkoiksi ja takarengas oli Misukan mt12. Kone, runko, vanteet, yms. oli täysin vakio tavaraa.
Nyt meillä on yhden irto koneen kansi portattavana ja nokka hiottavana. Kansi mitataan ja lopuksi säädöt haetaan kohdalleen dynossä. Iskarit on tarkoitus viedä specialistille simmitettäväksi. Tarkoitus on tehdä nk. Pattoni Special Shine, missä kaikki on hierottu viimeisen päälle
. Sitten pitää katsoa muuttuuko se vielä paremmaksi ja kannattaako näitä muutoksia tarjota myös asiakkaille?
Skystä sen verran, onko siihen tullut mitään muutoksia jousitukseen, vanteisiin, jne.. Vai onko siinä vain muutos kaksatkuun se, että koneeseen on tullut muutama kymmenen kuutiota(223-249cc) lisää? Eikös kakssatkussakin ollut jo nokka-akseli kannessa?